Gå til innhold

Hardwork.nos sin Survivalserver


  

91 stemmer

  1. 1. Kommer du til å benytte deg av Vill Vest serveren mye, hvor alt er lov, unntatt cheats?

    • Ja! Dette vil jeg være med på!
      48
    • Nei, dette er ikke noe for meg.
      18
    • Småkaker er godt
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ett annet problem er at han sier:

jeg plukket det opp, etter at tj daua

selv om tj hadde spawnet det, noe han ikke har gjort i flge loggen, hadde i hvertfall ikke spilleren som plukker det opp fått det stacket

 

Avkreftet dette nettopp på en annen server her nå.

 

Jeg ble gitt 20 kjøttstykker, ble så drept av en annen kar.

Da han plukket opp dette fikk han en stack på 19 stk + 1 kjøttbit. :hmm:

 

gjorde det samme med samme resultat

 

Hei, VIl gjerne få bli med på denne serveren. Har spilt ca 10 timer med singelplayer og kan vell det meste som gjelder crafting og hvordan moden fungerer.

 

Grunnen til at jeg vil joine denne serveren er fordi jeg rett og slett er lei av byggeserveren deres. Blir mye kulere med Mobs om natten og litt kriger iblant :).

 

 

Mitt ingame nick er epicwH1TE og kan gjerne teame up med noen andre.

 

 

Håper vi snakkes på servern!

 

litt tynn, men godkjenner den siden jeg vet at du har vær mye aktiv på BS og har oppført deg bra der :)

Lenke til kommentar

Hei jeg heter Erlus12 (ingame) jeg har veldig lyst å spille på deres survivalserver.

Jeg har spilt minecraft lenge på biuldserveren deres, men jeg har gått litt lei av og bare

bygge hele tiden. Jeg har veldig lyst å prøve noe nytt og jeg tror å spile på denne vil bli

veldig gøy.

Lenke til kommentar

Hva vil det si at søknadden min er godtatt under tvil? At jeg trår på tynn is og kan bli kastet ut når som helst? :p

Bare nyskjerrig.

 

Kan legge til at jeg er 19 år og for tiden går på folkehøyskole nær Trondheim.

Går på Backountry Jibbing linje, og liker ofte og slacke litt på kveldene i stua sammen med alle andre mens jeg gamer litt Minecraft i bakgrunnen av samtaler og TV.

Lenke til kommentar

hvordan ser det ut tjnome.

kommer den opp i dag igjen eller?

Den kjem opp litt senere en planlagt, tenkte jeg fekk tid på skulen i dag, men dessverre vart det mindre tid en planlagt. Det blir en ganske stor update. Skal berre fikse item bug jeg fant i dag + forandre hvordan svært aktive chunks oppføre seg i forhold til I/O.

 

Gi meg en time til og den skal være oppe :)

Lenke til kommentar

Hei. Ønsker å spille på survivalserveren. Er 24 år, fra Trondheim.

 

Har spilt Minecraft siden i høst, og ble fort avhengig :innocent: Har syslet veldig mye på buildserveren i noen måneder, tilbragt mange timer der, selv om jeg ikke har satt noen store spor/fete bygg etter meg.

Men det blir litt ensidig å bare bygge, og savner survival-biten. Har derfor vekslet mellom singleplayer og egen server jeg har satt opp, men blir fort ensomt der, savner den sosiale biten.

Håper ikke denne er for kort, er ikke så flink til å selge meg selv, hvis dere skjønner.

 

InGameNick: zettt

 

Denne er litt kort, men godkjenner den likevel :)

 

 

Hei jeg heter Erlus12 (ingame) jeg har veldig lyst å spille på deres survivalserver.

Jeg har spilt minecraft lenge på biuldserveren deres, men jeg har gått litt lei av og bare

bygge hele tiden. Jeg har veldig lyst å prøve noe nytt og jeg tror å spile på denne vil bli

veldig gøy.

 

 

Denne er litt for tynn til å godkjennes!

 

Hva vil det si at søknadden min er godtatt under tvil? At jeg trår på tynn is og kan bli kastet ut når som helst? :p

Bare nyskjerrig.

 

Kan legge til at jeg er 19 år og for tiden går på folkehøyskole nær Trondheim.

Går på Backountry Jibbing linje, og liker ofte og slacke litt på kveldene i stua sammen med alle andre mens jeg gamer litt Minecraft i bakgrunnen av samtaler og TV.

 

Betyr bare at jeg føler den var litt lite informativ, og får ingen betydning for deg innpå serveren, du stiller likt som alle andre :)

 

Går du på Rødde altså? ;)

Lenke til kommentar

Hei jeg er matta99 fra buildserveren

 

Jeg vil inn fordi jeg liker multiplayerservere og har hørt at det er veldig gøy fra xXkennyXx. Planene mine er egentlig bare å gå rundt og ikke få på meg for mange av de "proe" og la de helt ny være i fred i starten. Altså et par minutter:P Jeg skal finne meg et fint sted og lete etter pjattes hemmelige kiste hvis jeg ikke får joina klanen hans. Jeg har ikke spilt så utrolig mye, men føler jeg har lært fort. ( Bare å si meg imot her :!: ) Spilletiden min er på omkring 2-3 måneder og jeg likeer spillet veldig godt.

Ja, jeg har spilt online før, som nevnt har jeg spilt på buildserveren til hardwork. På en mal jeg fant sto det: hvorfor forlat du denne servern?. Jeg har ikke forlatt hardworks buildserver, men jeg ville joine denne også fordi av og til når jeg byygger får jeg lyst til å gjøre noe kødd som å drepe noen ( ikke irl altså;) ). Andre info om meg:

 

Navn: Mathias B***** Skriver ikke fullt navn av sikkerhetsgrunner.

 

Bosted: Kristiansand

 

Alder: Blir 12 i Juli.

 

Interreser ( Hvorfor skulle dere innteresere dere for dette? men jaja) : Håndball, ski, fotball og så klart MINECRAFT!

 

Håper dere godtar denne:P

Snakkes forhåpentligvis på mc.hardwork.no:25566

 

See Ya

 

Matta99

Endret av matta99
Lenke til kommentar

I natt ble hulen vår mer eller mindre raidet med lava, tnt og det som var. Det var sikkert 3 folk som var der.

Epicwhite gikk bortover mot vårt sted uten å vite at vi bodde der og plutselig hadde han et beta hull.

Det som skjedde videre da var at han sa i chaten eller mumble at han fant hulen vår.

Quote fra reglene:

Å utnytte bugs man finner i spillet, er ikke lov.

Jeg ser at Epicwhite brukte beta hullet som en fordel for å finne hulen vår for og der etter si i chaten / mumble hvor vi bodde.

 

TJ brukte da TNT for å komme ned til hulen vår for og der etter plassere ut lava utover hele hulen. TJ brukte også TNT til å sprenge vekk en god del av hulen. Jeg ser denne delen greit ettersom vi ikke bygde vårt sted i noe verdifult, vi bare gravde ut.

 

Det som er problemet her er at Epicwhite brukte beta hukket som en fordel og sa i chaten / mumble hvor vi bodde. Jeg ser på dette som klart regel bryting og ønsker ikke at han er velkommen på survival serveren lenger.

 

ColdIce aka PlasticTastic

 

PS: Denne posten ligger også på Hardwork forumet under generelt snakk.

 

 

EDIT:

Rettet en skrivefeil bare.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Halla, søker om å få bli med på serveren.

 

Navn: Marius Fjeld

Alder: Snart 16

InGame-Navn: MariusFjeld (Oppfinnsomt, eh?)

Bosted: Fjellhamar, Lørenskog

Interesser: Spiller gitar i et band.

 

Har spilt Minecraft siden august 2010, men for det meste singleplayer. Survival-aspektet av spillet er det som appellerer til meg, ikke å bare bygge fancy ting, derfor er jeg sjelden på Buildserveren. Har selvfølgelig lyst til å drepe andre og kunne bli drept. For én gangs skyld oppleve å virkelig måtte overleve. Har noen venner som spiller på Survival-serveren og har fått høre at det er fantastisk gøy, så jeg har lyst til å prøve og se om jeg liker det :D

Endret av Marius Fjeld
Lenke til kommentar

Hei jeg er matta99 fra buildserveren

 

Jeg vil inn fordi jeg liker multiplayerservere og har hørt at det er veldig gøy fra xXkennyXx. Planene mine er egentlig bare å gå rundt og ikke få på meg for mange av de "proe" og la de helt ny være i fred i starten. Altså et par minutter:P Jeg skal finne meg et fint sted og lete etter pjattes hemmelige kiste hvis jeg ikke får joina klanen hans. Jeg har ikke spilt så utrolig mye, men føler jeg har lært fort. ( Bare å si meg imot her :!: ) Spilletiden min er på omkring 2-3 måneder og jeg likeer spillet veldig godt.

Ja, jeg har spilt online før, som nevnt har jeg spilt på buildserveren til hardwork. På en mal jeg fant sto det: hvorfor forlat du denne servern?. Jeg har ikke forlatt hardworks buildserver, men jeg ville joine denne også fordi av og til når jeg byygger får jeg lyst til å gjøre noe kødd som å drepe noen ( ikke irl altså;) ). Andre info om meg:

 

Navn: Mathias B***** Skriver ikke fullt navn av sikkerhetsgrunner.

 

Bosted: Kristiansand

 

Alder: Blir 12 i Juli.

 

Interreser ( Hvorfor skulle dere innteresere dere for dette? men jaja) : Håndball, ski, fotball og så klart MINECRAFT!

 

Håper dere godtar denne:P

Snakkes forhåpentligvis på mc.hardwork.no:25566

 

See Ya

 

Matta99

 

Godkjent, bare les reglene ;)

Lenke til kommentar

I natt ble hulen vår mer eller mindre raidet med lava, tnt og det som var. Det var sikkert 3 folk som var der.

Epicwhite gikk bortover mot vårt sted uten å vite at vi bodde der og plutselig hadde han et beta hull.

Det som skjedde videre da var at han sa i chaten eller mumble at han fant hulen vår.

Quote fra reglene:

Å utnytte bugs man finner i spillet, er ikke lov.

Jeg ser at Epicwhite brukte beta hullet som en fordel for å finne hulen vår for og der etter si i chaten / mumble hvor vi bodde.

 

TJ brukte da TNT for å komme ned til hulen vår for og der etter plassere ut lava utover hele hulen. TJ brukte også TNT til å sprenge vekk en god del av hulen. Jeg ser denne delen greit ettersom vi ikke bygde vårt sted i noe verdifult, vi bare gravde ut.

 

Det som er problemet her er at Epicwhite brukte beta hukket som en fordel og sa i chaten / mumble hvor vi bodde. Jeg ser på dette som klart regel bryting og ønsker ikke at han er velkommen på survival serveren lenger.

 

ColdIce aka PlasticTastic

 

PS: Denne posten ligger også på Hardwork forumet under generelt snakk.

 

 

EDIT:

Rettet en skrivefeil bare.

 

Stemmer at Epicwhite fant hulen, men vi vart ikke tipset slik du beskrive, vi var vel 3 stykke som følgte etter når dere skulle logge av for kvelden. Vi såg plutselig dere forsvant utenfor den store muren og begynte å leite.

 

Etter en liten stund fekk vi bedsjed at epicwhite hadde funnet en hasj plantasje. Vi fekk kordinatene og kenbo var vel nr 2 som kom fram. Jeg gjekk etterpå men fant ingen av dem, såg jeg plutselig kenbo under bakken og fant ut jeg kunne sprenge av toppen. Endte med 3 tnt og tilfeldigvis en creeper og to som kom.

 

Da vi kom ned i hulen begynte vi og stjele fra chestene og transpotere det med oss. Vi fant ut dere måtte gjømt det mest verdifulle en annen plass så sprenge tnt rundt chestene for og finne ut hvor det var. Da fant vi tilfeldigvis en chest med mye verdifult. Vi forsette å leita der vi tenkte dem måtte ha en chest som var diamanter oppi. Den fant vi aldri og gav opp. Til slutt forsynte vi oss med farmen og tok seeds-ene. Det med lava må være når jeg skulle drepe epicwhite fordi han hadde bricks jeg hadde lyst på. Det endte med at ene rommet som var lava i randt nedi skogen dere hadde underbakken. Vi har ikke plassert lava i hulen uten den naturlige sjeden som dere hadde i det ene rommet.

 

Vi fekk vite etterpå at det var beta hull som gjor at epicwhite såg hasjplantasjen, dette er selvsagt ikke en bra ting, men siden beta bugen ikke hender med vilje eller kan kontrolleres før notch eventuelt fikse det kan ikke straffen blir hard der man ikke med vilje kan sette beta hull rundt omkring.

Lenke til kommentar

I natt ble hulen vår mer eller mindre raidet med lava, tnt og det som var. Det var sikkert 3 folk som var der.

Epicwhite gikk bortover mot vårt sted uten å vite at vi bodde der og plutselig hadde han et beta hull.

Det som skjedde videre da var at han sa i chaten eller mumble at han fant hulen vår.

Quote fra reglene:

Å utnytte bugs man finner i spillet, er ikke lov.

Jeg ser at Epicwhite brukte beta hullet som en fordel for å finne hulen vår for og der etter si i chaten / mumble hvor vi bodde.

 

TJ brukte da TNT for å komme ned til hulen vår for og der etter plassere ut lava utover hele hulen. TJ brukte også TNT til å sprenge vekk en god del av hulen. Jeg ser denne delen greit ettersom vi ikke bygde vårt sted i noe verdifult, vi bare gravde ut.

 

Det som er problemet her er at Epicwhite brukte beta hukket som en fordel og sa i chaten / mumble hvor vi bodde. Jeg ser på dette som klart regel bryting og ønsker ikke at han er velkommen på survival serveren lenger.

 

ColdIce aka PlasticTastic

 

PS: Denne posten ligger også på Hardwork forumet under generelt snakk.

 

 

EDIT:

Rettet en skrivefeil bare.

 

Stemmer at Epicwhite fant hulen, men vi vart ikke tipset slik du beskrive, vi var vel 3 stykke som følgte etter når dere skulle logge av for kvelden. Vi såg plutselig dere forsvant utenfor den store muren og begynte å leite.

 

Etter en liten stund fekk vi bedsjed at epicwhite hadde funnet en hasj plantasje. Vi fekk kordinatene og kenbo var vel nr 2 som kom fram. Jeg gjekk etterpå men fant ingen av dem, såg jeg plutselig kenbo under bakken og fant ut jeg kunne sprenge av toppen. Endte med 3 tnt og tilfeldigvis en creeper og to som kom.

 

Da vi kom ned i hulen begynte vi og stjele fra chestene og transpotere det med oss. Vi fant ut dere måtte gjømt det mest verdifulle en annen plass så sprenge tnt rundt chestene for og finne ut hvor det var. Da fant vi tilfeldigvis en chest med mye verdifult. Vi forsette å leita der vi tenkte dem måtte ha en chest som var diamanter oppi. Den fant vi aldri og gav opp. Til slutt forsynte vi oss med farmen og tok seeds-ene. Det med lava må være når jeg skulle drepe epicwhite fordi han hadde bricks jeg hadde lyst på. Det endte med at ene rommet som var lava i randt nedi skogen dere hadde underbakken. Vi har ikke plassert lava i hulen uten den naturlige sjeden som dere hadde i det ene rommet.

 

Vi fekk vite etterpå at det var beta hull som gjor at epicwhite såg hasjplantasjen, dette er selvsagt ikke en bra ting, men siden beta bugen ikke hender med vilje eller kan kontrolleres før notch eventuelt fikse det kan ikke straffen blir hard der man ikke med vilje kan sette beta hull rundt omkring.

 

Men det står da klart i reglene at ikke bugs skal utnyttes, så jeg syntes på en rollback eller få tilbake de mest verdifulle sakerne

Lenke til kommentar

Vi fekk vite etterpå at det var beta hull som gjor at epicwhite såg hasjplantasjen, dette er selvsagt ikke en bra ting, men siden beta bugen ikke hender med vilje eller kan kontrolleres før notch eventuelt fikse det kan ikke straffen blir hard der man ikke med vilje kan sette beta hull rundt omkring.

 

Beta hull oppstår hvor som helst og kan ikke kontrolleres som du sier, men at Epicwhite sa kordinatene på hulen vår i chaten så ser jeg det som klar regel bryting fordi han kun fant hulen vår ved å bruke beta hullet som oppstod.

 

Dere vil ikke funnet hulen vår om beta hullet ikke oppstod, derfor er det utnytting av bug i spillet.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...