Gå til innhold

Hardwork.nos sin Survivalserver


  

91 stemmer

  1. 1. Kommer du til å benytte deg av Vill Vest serveren mye, hvor alt er lov, unntatt cheats?

    • Ja! Dette vil jeg være med på!
      48
    • Nei, dette er ikke noe for meg.
      18
    • Småkaker er godt
      25


Anbefalte innlegg

Hardwork.nos Survivalserver

 

Velkommen minecraftere til en av Norges største Minecraft server.

mc.hardwork.no:25566

Info:

Serveren kjøre whitelist. Det vil si at folk kan ikke besøke serveren. Du må skrive en søknad her på forumet vist du skal være med på serveren. Søknad skal inneholde en kort beskrivelse av deg selv og hvorfor du vil bygge på våres server. Du må huske Minecraft brukernavn!

 

Support:

[email protected]

Regler for Hardworks Survivalserver

Husk les reglene for serveren.

Mumble

Info om Mumble serveren til hardwork

btn_donateCC_LG.gif

Relaterte sider:

Hardwork.nos Buildserver

Hardwork.nos tråd på minecraftforum

Brukerguide

Wiki

Forum

Minecraft

 

Whitelist

 

 

tjnome

avien

borbra

gaarulf

Gravizt

Hansien

izzystrad

jonol

kenbo22

Weir

pbsds

Siemn

Siomir

mgrytbak

Probeus

Svelemoe

Bmund

Maya86

melfacion

vesleengen

ojen

arthoz

thomasjuberg

 

 

 

Har du forsatt flere ting du lurer på eller treng hjelp til? Ta kontakt via Mumble eller send meg en epost på: [email protected]

 

Gå ut minecraftere og drep noen *sssssssssSSSSSSSS*

 

Serveren er nede til ting har blitt bestemt.

Endret av Tj-nome
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil gjerne spille på survival. Har gjort det før og liker den ekstra spenningen :D

 

Får ekstra kick av monstre etter meg. Muligheten for å legge ut ymse feller. Og ha litt ekstra adrenalin til spillingen. Håper å kunne bidra med å bygge opp serveren og skape god atmosfære.

 

Bruker: worldpet

 

Edit for utvidet søknad.

Endret av WorldPet
Lenke til kommentar

Kan jeg også få spille på survaival serveren vår?

 

Når jeg spiller på singel player har jeg alltid på zombier fordi det er jo halve morra, det

å måtte gjemme seg, bygge sikre hus osc. og ikke minst feller. scary med gøy.

 

samt at ventrec, pjatte og gjengen sa jeg måtte joine de i kampen mot "the zombies".

 

jeg vet det er lov å stjene, men det er ikke de som er hobbyen min, så skal heller bidra til et godt miljø på serveren!

 

håper jeg får lov til å spille på også denne hardwork serveren, digger at hardwork serveren er så stabil og fin som den er, bra jobbe TJ and the crew.

 

 

edit nr 2:

 

Har spilt online på mc.hardwork.no en LANG stund. jeg og pjatte grunnla pjattestad.Så er en stamgjest på byggesrveren til hardwork, og vil over på den andre serveren av og til for å få andre utfordringer og spille sammen med de samme folkene som jeg kjenner fra byggeserveren.

Så har ikke forlatt de andre serveren, men vil bare ha forandring, altså spille på survival.

 

NICKET MITT ER: SOFTISLOL

Hilsen David Lande (better known as Softislol)

 

edit: pga mer seriøs søknad :p redigert igjen pga at hanisen la ut kriterier til søknad.

Endret av softislol
Lenke til kommentar

Hei.

 

På survivalserveren stiller vi strenge krav på søknadene.

 

Hvorfor?

Fordi reglene er rimelig løse her inne og spillestilen/måten blir helt annerledes.

Deriblant så er det lov til å drepe andre spillere, stjele det dem da dropper og stjele i fra chest.

 

Derfor ønsker vi i crewet at folk som vil inn tar seg bryet å skrive en seriøst søknad som inneholder blant annet:

 

Nicket.

Hvorfor du vil inn.

Spilletid.

Har du spilt online før? Hvor og hvorfor forlot du den serveren?

 

+ annen info du gjerne tror kan komme nyttig!

Lenke til kommentar

Søknad

 

Vil gjerne bli med på survival serveren deres ettersom jeg er veldig fan av denne slags minecraft gameplay.

Har vært medlem hos dere på buildserveren deres, endog veldig inaktiv siden jeg liker survival best.

 

jaffapappa er brukernavnet mitt

 

IRL kompis med Siomir

 

Vennlig hilsen Tony

Endret av Jaffapappa
Lenke til kommentar

Vil gjerne spille på survival. Har gjort det før og liker den ekstra spenningen :D

 

Får ekstra kick av monstre etter meg. Muligheten for å legge ut ymse feller. Og ha litt ekstra adrenalin til spillingen. Håper å kunne bidra med å bygge opp serveren og skape god atmosfære.

 

Bruker: worldpet

 

Edit for utvidet søknad.

 

For kort! Les kriteriene jeg la ut.

 

Søknad

 

Vil gjerne bli med på survival serveren deres ettersom jeg er veldig fan av denne slags minecraft gameplay.

Har vært medlem hos dere på buildserveren deres, endog veldig inaktiv siden jeg liker survival best.

 

jaffapappa er brukernavnet mitt

 

IRL kompis med Siomir.Nic Hellands Gate 25, Hamar

 

Vennlig hilsen Tony

For kort. Lest kriteriene jeg la ut!

 

Kan jeg også få spille på survaival serveren vår?

 

Når jeg spiller på singel player har jeg alltid på zombier fordi det er jo halve morra, det

å måtte gjemme seg, bygge sikre hus osc. og ikke minst feller. scary med gøy.

 

samt at ventrec, pjatte og gjengen sa jeg måtte joine de i kampen mot "the zombies".

 

jeg vet det er lov å stjene, men det er ikke de som er hobbyen min, så skal heller bidra til et godt miljø på serveren!

 

håper jeg får lov til å spille på også denne hardwork serveren, digger at hardwork serveren er så stabil og fin som den er, bra jobbe TJ and the crew.

 

 

edit nr 2:

 

Har spilt online på mc.hardwork.no en LANG stund. jeg og pjatte grunnla pjattestad.Så er en stamgjest på byggesrveren til hardwork, og vil over på den andre serveren av og til for å få andre utfordringer og spille sammen med de samme folkene som jeg kjenner fra byggeserveren.

Så har ikke forlatt de andre serveren, men vil bare ha forandring, altså spille på survival.

 

NICKET MITT ER: SOFTISLOL

Hilsen David Lande (better known as Softislol)

 

edit: pga mer seriøs søknad :p redigert igjen pga at hanisen la ut kriterier til søknad.

 

Fin søknad til slutt ja!

Godkjent

Lenke til kommentar

Hey :) jeg er Canaye !

Jeg har spilt på nesten alle serverene , jeg elsker det hardwork står for. klarer ikke tanken på og spille på noen andre server !

spilt en stund på survivalserveren nå !

føler at jeg har det gøy på denne serveren :)

 

håper dere godkjenner meg :)

 

( jeg ødelegger ikke noe som helst ..) / (vist ingen gjør det mot meg da ..)

edit

Jeg har mange venner som har spilt på buildserveren som jeg også jeg vil spille med her inne :)

jeg var da vakt på buildeserveren :)

føler at jeg fortsatt har mye og gi til hardwork :)

lagde Namsos og sto på for at alle skulle få warp dit :)

jeg har og fakket flere av grieferne på builden så jeg er våken :)

Endret av Canaye
Lenke til kommentar

Rettelse på forrige søknad så starter likesågodt med en ny.

 

Tony 24 år gammel, bor i Hamar

 

Liker minecraft som et spill.

Har egentlig sittet å ventet på survival serveren helt siden jeg hørte om build serveren

Likte veldig faktumet at pvp er på, i den forstand at man da kan lage et lite raid med kompiser for å raide forsyningene til fiende slottet og ting som dette :)

Med forbehold at dette kanskje kan være en avtalt kamp med fienden slik at det ikke blir griefing når de andre er offline osv.

 

Er ganske fan av fair play og moro. Liker å se på andre sine ideer og konstruksjoner og kanskje plukke opp et triks her og der.

 

Moro med zombier selv om de grønne creeperne som plutselig boomer deg og dine konstruksjoner til dundas midt på dagen da du trodde du var trygg kan være litt kjipe.

 

Ellers så håper jeg på å få hatt det mye moro med dere der inne og delta i litt prosjekter som nå blir litt vanskiligere og mer spennende.

 

Nicket er fortsatt jaffapappa

 

-Tony

Lenke til kommentar

Rettelse på forrige søknad så starter likesågodt med en ny.

 

Tony 24 år gammel, bor i Hamar

 

Liker minecraft som et spill.

Har egentlig sittet å ventet på survival serveren helt siden jeg hørte om build serveren

Likte veldig faktumet at pvp er på, i den forstand at man da kan lage et lite raid med kompiser for å raide forsyningene til fiende slottet og ting som dette :)

Med forbehold at dette kanskje kan være en avtalt kamp med fienden slik at det ikke blir griefing når de andre er offline osv.

 

Er ganske fan av fair play og moro. Liker å se på andre sine ideer og konstruksjoner og kanskje plukke opp et triks her og der.

 

Moro med zombier selv om de grønne creeperne som plutselig boomer deg og dine konstruksjoner til dundas midt på dagen da du trodde du var trygg kan være litt kjipe.

 

Ellers så håper jeg på å få hatt det mye moro med dere der inne og delta i litt prosjekter som nå blir litt vanskiligere og mer spennende.

 

Nicket er fortsatt jaffapappa

 

-Tony

 

denne søknaden følger kriteriene som er satt, søknaden er godkjent.

 

 

 

Lenke til kommentar

Hei, jeg heter Sven O, er 21 år og har vært på Hardwork.nos Buildserver i ca. 4 måneder.

Jeg er ikke en veldig aktiv miner lenger, men når jeg bygger noe så liker jeg å gjøre det litt ordentlig (men ikke nødvendigvis stort).

En av grunnene til att jeg vil bli med på survivalserveren er att jeg digger att den er norsk.

 

En annen grunn er att jeg begynner å savne mobs og natterstid. Selvom det skal sies att det er plagsomt å mine når det er helt mørkt, så syns jeg det er dumt å bruke lang tid på belysning, uten å kunne se når lyset "virkelig skinner" (ha, ha.. :ph34r: ).

Kan også nevne att jeg har ett plettfritt rulleblad på den andre serveren. Og jeg er også villig til å hjelpe andre folk hvis de trenger det :) . Kjenner også forøvrig Hansien, så vil bruke han som referanse :p

 

Så det var søknaden min. Håper jeg får bli med på å gjøre mining (og crafting) til en litt mere sosial ting :)

 

Edit: glemte in-game nick *facepalm* Det er altså: FranzlLang

Edit 2: Så nå i etterkant att kanskje søknaden kan missforstås for å være en søknad på build serveren. Men den er til survivalserveren.

Endret av IllegalDrifter
Lenke til kommentar

HEi

 

 

Bertil her ( 16 ). har spilt minecraft i noen måneder nå, har også spilt en stund på buildserveren. jeg spilte ikke så mye mer på buildserveren etter vert som suget etter monster og eventyr fylte hjertet mitt og jeg bega meg ut på den farlige og usossiale singelplayeren.

 

elsker minecraft, men det var så trist siden det ikke var noen survivalservere oppe. det var en gledens dag da jeg hørte ryktene suste i mitt øre om at hardwork hadde en survivalserver.

 

 

jeg har lyst å spille fordi minecraft uten survival er som tunfisk uten leverpostei.

spiller litt minecraft hver dag og er ikke en som lager en sur stemning for andre jeg spiller med.

 

IGN: Muskox

Lenke til kommentar

HEi

 

 

Bertil her ( 16 ). har spilt minecraft i noen måneder nå, har også spilt en stund på buildserveren. jeg spilte ikke så mye mer på buildserveren etter vert som suget etter monster og eventyr fylte hjertet mitt og jeg bega meg ut på den farlige og usossiale singelplayeren.

 

elsker minecraft, men det var så trist siden det ikke var noen survivalservere oppe. det var en gledens dag da jeg hørte ryktene suste i mitt øre om at hardwork hadde en survivalserver.

 

 

jeg har lyst å spille fordi minecraft uten survival er som tunfisk uten leverpostei.

spiller litt minecraft hver dag og er ikke en som lager en sur stemning for andre jeg spiller med.

 

IGN: Muskox

Den er grei! Velkommen

Lenke til kommentar

Hei

 

erikholst ( 15 ). har spilt minecraft i noen måneder nå, har også spilt en stund på buildserveren. jeg spilte ikke så mye mer på buildserveren etter vert som suget etter monster og eventyr fylte hjertet mitt og jeg bega meg ut på den farlige og usossiale singelplayeren.

 

elsker minecraft, men det var så trist siden det ikke var noen survivalservere oppe. det var en gledens dag da jeg hørte ryktene suste i mitt øre om at hardwork hadde en survivalserver.

 

 

jeg har lyst å spille fordi jeg liker å spille survival mye bedere enn en built server.

spiller litt minecraft hver dag og er ikke en som lager en sur stemning for andre jeg spiller med.

 

IGN: ErikHolst

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...