Gå til innhold

Uggs på menn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg ikke liker med iPhone 4 er at det er så sykt mange som har den nå. Og det er greit, men det virker som om de fleste av disse aldri før har eid en iPhone, så uansett hvor jeg snur meg er det noen som bare "IPHONE 4 IPHONE 4 SJEKK UT DETTE OG DETTE OG DETTE OG VISSTE DU AT DU KAN BLABLABLA IPHONE 4" som om den ikke har vært ute i sånn fire år allerede, eller så holder de på med en eller annen lame app som de er fascinert av, f. eks. shotguns o.l.

 

Altså, det er greit at man er fornøyd med den nye mobilen sin, men det betyr ikke at jeg vil ha den presset opp i ansiktet hvert 10 minutt fordi noen skal skyte meg eller jeg vet ikke hva. Jeg har heller ikke behov for å se på hver eneste app noen har.

 

For all del, iPhone 4 er bra, men asdf121234.

Endret av DandyVers
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det jeg ikke liker med iPhone 4 er at det er så sykt mange som har den nå. Og det er greit, men det virker som om de fleste av disse aldri før har eid en iPhone, så uansett hvor jeg snur meg er det noen som bare "IPHONE 4 IPHONE 4 SJEKK UT DETTE OG DETTE OG DETTE OG VISSTE DU AT DU KAN BLABLABLA IPHONE 4" som om den ikke har vært ute i sånn fire år allerede, eller så holder de på med en eller annen lame app som de er fascinert av, f. eks. shotguns o.l.

 

Altså, det er greit at man er fornøyd med den nye mobilen sin, men det betyr ikke at jeg vil ha den presset opp i ansiktet hvert 10 minutt fordi noen skal skyte meg eller jeg vet ikke hva. Jeg har heller ikke behov for å se på hver eneste app noen har.

 

For all del, iPhone 4 er bra, men asdf121234.

 

:laugh: Hva er det du driver med? Det virker som om du skriver masse greier som ikke hører hjemme i denne tråden. :p

 

Uggs må brenne

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uenig i at Uggs kan brenne.

 

Det som kan brenne er folk som ikke vet hvor og når de skal ta på seg ulike plagg, om det så måtte være Canada Goose, Uggs, Barbour, Herring eller Norrøna.

 

Jeg synes også det er sært med de som går med en åpen Canada Goose når det er plussgrader ute. Eller de som tar på seg en skalljakke over dressen fordi det regner ute. Det samme gjelder merkebevisste byfolk som bare tar på seg Uggs fordi det er kult og mote akkurat nå, uansett hvordan været er.

 

Tok på meg Uggs hver gang jeg kom ut av vannet i Brisbane etter at jeg surfet uten våtdrakt. Der kommer de til sin rette bruk og deres egentlige funksjon får endelig sitt inntog, for de varmer virkelig godt og gir føttene raskt vanlig kroppstemperatur igjen.

 

Uggs er flott skotøy til sitt bruk. Bare fordi at ignorante gloryhunters tar de på seg fordi de vil være kul, trenger ikke selve skoen å bli hatet.

Endret av Winston Wolf
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at Uggs ser stygge ut både på menn og kvinner, men poenget med uggs er vel egentlig ikke utseende (det er komfort). Jeg er også enig i at det ser helt dumt ut hvis man er fjortis med Canada Goose og grå joggebukse. Men er man ikke interessert i at skoene skal se spesielt pene ut så er det etter min mening helt greit å bruke uggs. Og det at uggs ikke passer til gutter er vel egentlig feil siden de ble opprinnelig laget for menn.

Ikke at dette er noen grunn for å bruke uggs men flere mannlige kjendiser bruker dem. lenke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...