Gå til innhold

Uggs på menn


Anbefalte innlegg

Kan noen si hvorfor Uggs på menn ser latterlig ut? Da tenker jeg selvfølgelig på gutter som bruker det til spesielle anledninger, som å varme føttene etter surfing.

 

Det er som å si at en regnjakke er verdens styggeste plagg bare fordi noen tar den på seg over dressjakken. Regnjakken har sin funksjon, og det er ikke dens feil at folk ikke vet når de skal bruke den.

 

Det du sier nå er bare tull. Tenk deg om i 3 sekunder før du skriver noe. Ja, det er godt mulig at Uggs er kjempepraktisk etter man har surfet, men det gjør det ikke noe mindre stygt av den grunn. Uggs ser latterlig ut på både damer og menn, uavhengig av om de surfer eller sitter på cafe i Bogstadveien. Spørsmålet er bare om man velger å overse det eller ikke på grunnlag av hvor praktisk det er.

 

Det samme gjelder forsåvidt regnjakker. Det blir ikke noe mindre stygt fordi det er praktisk.

 

 

Det er ingen menn som bruker det til hverdags. Selvfølgelig er slikt populært blant kidsa, men de er ikke menn og kan ikke tas med her. Altså det ser helt latterlig og stygt ut.

 

Jo, det er da ffs menn som bruker det til hverdags. Jeg har selv sett minst 5 stykker bare i dag. Menn, ikke gutter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan noen si hvorfor Uggs på menn ser latterlig ut? Da tenker jeg selvfølgelig på gutter som bruker det til spesielle anledninger, som å varme føttene etter surfing.

 

Det er som å si at en regnjakke er verdens styggeste plagg bare fordi noen tar den på seg over dressjakken. Regnjakken har sin funksjon, og det er ikke dens feil at folk ikke vet når de skal bruke den.

 

Det du sier nå er bare tull. Tenk deg om i 3 sekunder før du skriver noe. Ja, det er godt mulig at Uggs er kjempepraktisk etter man har surfet, men det gjør det ikke noe mindre stygt av den grunn. Uggs ser latterlig ut på både damer og menn, uavhengig av om de surfer eller sitter på cafe i Bogstadveien. Spørsmålet er bare om man velger å overse det eller ikke på grunnlag av hvor praktisk det er.

 

Det samme gjelder forsåvidt regnjakker. Det blir ikke noe mindre stygt fordi det er praktisk.

Man kan ikke i alle situasjoner ha på seg klær som bare ser bra ut, og må noen ganger bare ha på seg ting som er praktiske. Som når man er på en våt skogstur i regntøy, uansett hvor stygt det er. Det samme gjelder UGGs etter surfing. Man tar det på seg fordi de varmer godt. Ingen bryr seg om hvordan vernesko ser ut, så lenge de gjør jobben. Gi meg et tilsvarende godt alternativ til UGGs som ser bra ut etter en kald surfeøkt, så hjelper du i det minste til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

UGGs ser HELT JÆVLIG ut på menn. EOD. Jeg ler hver gang jeg ser menn gå med det. Pinlig.

 

Beklager Bandidos-Pelle. Men jeg klarer ikke ta deg seriøst når du bruker caps lock slik og avataren din er et bilde av Zac Efron.

 

On topic, Uggs er greit, men kun til praktisk bruk. Når man måker snø eller akkurat har surfet som mange før meg har sagt. :)

Lenke til kommentar

Det sier seg selv, hvis du ikke er enig/ skjønner det, så har du vel ett par selv og da er det ikke noe vits å diskutere.

Ok. Er du lav, er du ikke mann. Høres det riktig ut? Har du ikke helskjegg, er du ikke mann. Hva med det? Jeg har for øvrig ikke Uggs. Jeg er bare lei av idioter som ikke har peiling på hva de selv sier.

Lenke til kommentar

Kan noen si hvorfor Uggs på menn ser latterlig ut? Da tenker jeg selvfølgelig på gutter som bruker det til spesielle anledninger, som å varme føttene etter surfing.

 

Det er som å si at en regnjakke er verdens styggeste plagg bare fordi noen tar den på seg over dressjakken. Regnjakken har sin funksjon, og det er ikke dens feil at folk ikke vet når de skal bruke den.

 

Det du sier nå er bare tull. Tenk deg om i 3 sekunder før du skriver noe. Ja, det er godt mulig at Uggs er kjempepraktisk etter man har surfet, men det gjør det ikke noe mindre stygt av den grunn. Uggs ser latterlig ut på både damer og menn, uavhengig av om de surfer eller sitter på cafe i Bogstadveien. Spørsmålet er bare om man velger å overse det eller ikke på grunnlag av hvor praktisk det er.

 

Det samme gjelder forsåvidt regnjakker. Det blir ikke noe mindre stygt fordi det er praktisk.

Man kan ikke i alle situasjoner ha på seg klær som bare ser bra ut, og må noen ganger bare ha på seg ting som er praktiske. Som når man er på en våt skogstur i regntøy, uansett hvor stygt det er. Det samme gjelder UGGs etter surfing. Man tar det på seg fordi de varmer godt. Ingen bryr seg om hvordan vernesko ser ut, så lenge de gjør jobben. Gi meg et tilsvarende godt alternativ til UGGs som ser bra ut etter en kald surfeøkt, så hjelper du i det minste til.

 

Jeg sa ikke noe sted at det var noe galt å bruke det, så gi deg med det maset og les posten min før du svarer. Det jeg sa er at det ser latterlig ut, selv om det er praktisk. Selv bruker jeg Sorelstøvler når jeg er ute og måker selv om det ser latterlig ut, fordi det er praktisk, og det er det selvfølgelig ingenting galt med, akkurat som det ikke er noe galt med å bruke Uggs etter at man har surfet. Bare ikke kom her og si at det ikke ser latterlig ut, for det gjør det ffs.

Lenke til kommentar

Hvorfor er JEG og ikke DU idiot? Fordi jeg ikke er enig med deg?

1. Du klarer ikke å svare på spørsmålet jeg stiller, du bare avviser det med en tåpelig kommentar. 2. Du kan åpenbart ikke diskutere. 3. Fordi du oppfører deg som en bastant 8. klassing uten selvinnsikt.

'

Jeg har heller aldri kommet med en mening og jeg har heller aldri ytret meg om temaet, jeg bare spurte om du kunne begrunne det du sa.

Lenke til kommentar

Man kan ikke i alle situasjoner ha på seg klær som bare ser bra ut, og må noen ganger bare ha på seg ting som er praktiske. Som når man er på en våt skogstur i regntøy, uansett hvor stygt det er. Det samme gjelder UGGs etter surfing. Man tar det på seg fordi de varmer godt. Ingen bryr seg om hvordan vernesko ser ut, så lenge de gjør jobben. Gi meg et tilsvarende godt alternativ til UGGs som ser bra ut etter en kald surfeøkt, så hjelper du i det minste til.

 

Jeg sa ikke noe sted at det var noe galt å bruke det, så gi deg med det maset og les posten min før du svarer. Det jeg sa er at det ser latterlig ut, selv om det er praktisk. Selv bruker jeg Sorelstøvler når jeg er ute og måker selv om det ser latterlig ut, fordi det er praktisk, og det er det selvfølgelig ingenting galt med, akkurat som det ikke er noe galt med å bruke Uggs etter at man har surfet. Bare ikke kom her og si at det ikke ser latterlig ut, for det gjør det ffs.

Hva er du, 15? Jeg maser ikke om noe som helst, jeg prøver bare å understreke at å bruke et plagg til funksjonen det er ment til verken er latterlig eller bør være en grunn til å mislike plagget for dets utseende. Enkelte ting kan bare ikke se bra ut når de skal dekke visse krav og det blir i mine øyne for dumt å liksom gå rundt og si at ditt og datt ser tåpelig ut, bare fordi funksjonen de skal brukes til kraftig reduserer mulighetene til å få tingene til å se bra ut.

 

Hva du mener om UGGs kunne jeg ikke brydd meg mindre om, "ffs".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

UGGs ser HELT JÆVLIG ut på menn. EOD. Jeg ler hver gang jeg ser menn gå med det. Pinlig.

 

Beklager Bandidos-Pelle. Men jeg klarer ikke ta deg seriøst når du bruker caps lock slik og avataren din er et bilde av Zac Efron.

Fair enough, jeg tar ikke folk som er registrert i 2009 seriøst heller ;)

 

Det må være det mest fornærmende jeg noen gang har hørt. Bare for å oppklare, du er altså en voksen mann med Zac Efron som avatar ? Ha

Lenke til kommentar

Man kan ikke i alle situasjoner ha på seg klær som bare ser bra ut, og må noen ganger bare ha på seg ting som er praktiske. Som når man er på en våt skogstur i regntøy, uansett hvor stygt det er. Det samme gjelder UGGs etter surfing. Man tar det på seg fordi de varmer godt. Ingen bryr seg om hvordan vernesko ser ut, så lenge de gjør jobben. Gi meg et tilsvarende godt alternativ til UGGs som ser bra ut etter en kald surfeøkt, så hjelper du i det minste til.

 

Jeg sa ikke noe sted at det var noe galt å bruke det, så gi deg med det maset og les posten min før du svarer. Det jeg sa er at det ser latterlig ut, selv om det er praktisk. Selv bruker jeg Sorelstøvler når jeg er ute og måker selv om det ser latterlig ut, fordi det er praktisk, og det er det selvfølgelig ingenting galt med, akkurat som det ikke er noe galt med å bruke Uggs etter at man har surfet. Bare ikke kom her og si at det ikke ser latterlig ut, for det gjør det ffs.

Hva er du, 15? Jeg maser ikke om noe som helst, jeg prøver bare å understreke at å bruke et plagg til funksjonen det er ment til verken er latterlig eller bør være en grunn til å mislike plagget for dets utseende. Enkelte ting kan bare ikke se bra ut når de skal dekke visse krav og det blir i mine øyne for dumt å liksom gå rundt og si at ditt og datt ser tåpelig ut, bare fordi funksjonen de skal brukes til kraftig reduserer mulighetene til å få tingene til å se bra ut.

 

Hva du mener om UGGs kunne jeg ikke brydd meg mindre om, "ffs".

 

Kan du vennligst lese det jeg har uthevet i posten min? Jeg anbefaler deg virkelig å lese det andre skriver før du svarer, for jeg har sagt flere ganger nå at jeg ikke syns det er noe galt å bruke Uggs for funksjonens skyld. Men, selv om det er funksjonelt er det ikke pent. Hva er det du ikke skjønner med det? Bruker man noe for funksjonens skyld er det da helt irrelevant hvordan det ser ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...