Gå til innhold

Uggs på menn


Anbefalte innlegg

Å gå velkledd gir uansett visse signaler til mennesker rundt deg. At du bryr deg om hvordan du ser ut, at du er moden, at du har stil, at du har forståelse for klær og utseende og mye, mye mer. Du gjør egentlig bare alle en tjeneste ved å kle deg pent.

 

Hva i all verden legger du i moden? Jeg for min del vil si at de som bryr seg mye om overfladiske ting som klær heller er mindre modne.

 

Det å gå i fine klær er ikke i seg selv noe problem, noen bryr seg mer enn andre om hva folk synst om en, men gå da ihvertfall ikke rundt å tro dere er noe bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å gå velkledd gir uansett visse signaler til mennesker rundt deg. At du bryr deg om hvordan du ser ut, at du er moden, at du har stil, at du har forståelse for klær og utseende og mye, mye mer. Du gjør egentlig bare alle en tjeneste ved å kle deg pent.

 

Hva i all verden legger du i moden? Jeg for min del vil si at de som bryr seg mye om overfladiske ting som klær heller er mindre modne.

 

Det å gå i fine klær er ikke i seg selv noe problem, noen bryr seg mer enn andre om hva folk synst om en, men gå da ihvertfall ikke rundt å tro dere er noe bedre.

Hvis du lurer på mine meninger angående dette kan du heller sende meg en pm. Denne tråden trenger ikke mer off-topic. :thumbup:

Endret av Winston Wolf
Lenke til kommentar

UGGs er også laget for et formål som de fleste bruker det til, sett fra et bredere perspektiv enn akkurat Oslo, Bergen og Trondheim. At akkurat DU har den oppfatning av at det er et moteplagg fordi det er en trend i Norge akkurat NÅ, spiller ingen rolle. Det er den tåpelige trenden sin feil.

 

Ja Uggs er laget for et formål, men du tar grundig feil om du tror det blir brukt mest av surfere etter de kommer opp av vannet, og du tar også veldig feil om du tror at Uggs-trenden begrenser seg til Norge. Jeg har sett horder av Uggs-bekledde jenter i USA, England, Tyskland, Sverige, Danmark og stort sett alle andre vestlige land jeg har vært i de siste 5 årene. En ting er sikkert, og det er at de absolutt ikke nettopp har surfet. Jeg foreslår at du googler "Uggs" og ser hvor mange bilder du får opp av surfere som bruker det, kontra hvor mange bilder du får av jenter som bruker det i byen. Det vil gi deg en god indikasjon på hvem som bruker Uggs mest.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja Uggs er laget for et formål, men du tar grundig feil om du tror det blir brukt mest av surfere etter de kommer opp av vannet, og du tar også veldig feil om du tror at Uggs-trenden begrenser seg til Norge. Jeg har sett horder av Uggs-bekledde jenter i USA, England, Tyskland, Sverige, Danmark og stort sett alle andre vestlige land jeg har vært i de siste 5 årene. En ting er sikkert, og det er at de absolutt ikke nettopp har surfet. Jeg foreslår at du googler "Uggs" og ser hvor mange bilder du får opp av surfere som bruker det, kontra hvor mange bilder du får av jenter som bruker det i byen. Det vil gi deg en god indikasjon på hvem som bruker Uggs mest.

Kan si meg enig i at min generelle oppfatning ikke trenger å være riktig. I de større miljøene jeg har vært i, så bruker stort sett folk UGGs "riktig". Dette har vært populære strandsoner i Australia, California m.m, og ettersom jeg ikke har lagt spesielt merke til UGGs i byer som London, München og Paris så har jeg bare gått utifra at det ikke er like populært på gatenivå som i Norge. Det kan det godt være det er :--)

Lenke til kommentar

Men stort sett ser Uggs dumt ut, stort sett. :)

Det ser alltid dumt ut. Ja, også når DU hiver dem på deg. Ikke? Sleng gjerne opp et bilde, men det vet vi ikke blir å skje.

Jeg ser vel like dum ut som alle andre når jeg går med mine Uggs. Men jeg går nå ikke med dem hver dag eller så ofte som èn dag i uken. Jeg tar de på meg når jeg enten har forsovet meg og ikke har tid til å sette sammen noe antrekk, eller når det veldig kaldt ute, eller når jeg skal gå en tur ned på butikken like før stengetid. Jeg kjøpte Uggs fordi det var praktisk for meg i visse sammenhenger. Uavhengig av utseende :)

Lenke til kommentar

Det sier seg selv, hvis du ikke er enig/ skjønner det, så har du vel ett par selv og da er det ikke noe vits å diskutere.

 

hahahahaha, du er jo bare helt bak mål du ! nå har jeg sett flere av inleggene dine her, og følte at noen måtte si ifra.

 

anng UGGs

uggs er ikke pene sko, men det er jo heller ikke poenget med de. selv hadde jeg lyst på det i desember da det var -20 ute, men nå ser jeg ikke noe vits i det lenger.

Lenke til kommentar

@Impulz:

19-87-large.jpg

(Stjal den fra mote.no jeg, fkm som postet der også :p)

 

Når man trekker misunnelseskortet fra ermet begynner man å bli desperat. Tror kanskje du innerst inne vet at Uggs ser jævlig ut, og at den eneste grunnen til at du går med det er fordi alle vennene dine gjør det.

 

På en annen side, du har spurt om hvordan man kjører en scooter fra Oslo til Kristiansand..

Endret av Henrik C
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...