Gå til innhold

Spotify lister [La oss ha et bibliotek med lister!]


UaeX

Anbefalte innlegg

Hip Hop!

 

 

Kan bidra med 2 spillelister. Hiphop begge to.

 

Først min favorittliste(mangler noe i begge listene, spotify er ikke fullkomment): http://open.spotify.com/user/oyvind95/playlist/3CyViGn09iUZkB5em8zpOh

 

 

Også til en slags samleliste med ''all'' hiphopen min, utenom det som ikke er på spotify: http://open.spotify.com/user/oyvind95/playlist/3Fk552nX8Sq0CtdjEWeqdR

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjanger: Party

Norges Party liste 2011

- Kill your neighbours (lenke)-

 

Antall sanger: 56 tracks (tre timer) (pluss - minus)

 

Info: Allerede over 200 personer har subscribet til seg denne listen! Lista blir oppdatert nesten hver uke med de nyeste og feteste party hitsa. Har du forslag drar du sangene over til meg via inbox funksjonen som spotify har. Eller sender meg en PM her!

 

Kos dere!

Endret av Torskelabb
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sjanger: Rock

Antall sanger: 94

Info: Her er rock med hovedvekt på metal.

 

Sjanger: Party

Antall sanger: 98

Info: Her er en spilleliste med diverse festmusikk.

 

 

Sjanger: Trance/Dance/Rave

Antall sanger: 114

Info: Diverse musikk innen genrene trance, dance og rave.

 

dette er bare noen av spillelistene. Sjekk signaturen min for alle spillelistene mine.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Dette er en liste med hovedsaklig rap som ikke er mainstream. De øverste sangene er fra det jeg hørte på for et år siden, som er litt mer alá Flipsyde osv, men lenger ned finner man flotte sanger som jeg hører på nå, blant annet MF doomm, Guru, Jurassic 5, Mos Def og andre artister som er helt utrolig gode, men ikke mest kjent (Sånn som RADIx, Short Dawg, Levi Stress med mer).

 

Oppdateres flere ganger i uken, med kun kvalitet. Jeg bruker flere timer om dagen til å sitte i Hip-Hop tråden på forumet, sitte på RapGenious og håndplukker det jeg liker best. Spotify blir aktivt brukt til å finne nye artister.

 

Har ca. 50 subscribers, og jeg vet om mange som hører på den daglig, som en portal til å finne ny musikk (f.eks høre på den siste sangen jeg legger til osv).

 

Kos dere, håper dere finner noe dere liker!

 

Pro rap

Sjanger: Rap, nyeste er mer underground, uten å være kjedelig.

Antall sanger: 376, valgt ut over ca. 1,5 år.

Info: Står ovenfor.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

ALT!

Sjanger: trance + masse annet

Antall sanger: 1340+

Info: Denne lista er for folk som setter pris på musikk fra mange forskjellige sjangre. Hardcore fanboys av én bestemt sjanger bør holde seg unna.

Oppdateres daglig :thumbup:

 

Legger denne ut hovedsaklig fordi jeg vil oppdage ny musikk ved å se på listene til eventuelle subscribers :)

Endret av tyDi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...