Gå til innhold

Voe slutter og blogge = nyheter?


kans

  

146 stemmer

  1. 1. Ordentlig nyhet eller ikke?



Anbefalte innlegg

Som dere kanskje har fått med dere så slutter en av norges største bloggere.

Navnet er " Voe" og fler av dere har sikkert hørt om henne?

Bloggen

 

Over er linken til bloggen hennes.

 

Nå til hovedpoenget. Jeg satt nå og så på nyhetene på Nrk1 og der var det en egen nyhets sak om dette. ER dette virkelig en så stor nyhet ? Fortjener den virkelig og komme på nyhetene?

 

Skjønner det om det havner på vg sin nett avis men Nrk1 ?

 

Hva synes dere er dette virkelig en ordentlig nyhet? er det så mange som bryr seg??

Endret av kans
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå til hovedpoenget. Jeg satt nå og så på nyhetene på Nrk1 og der var det en egen nyhets sak om dette. ER dette virkelig en så stor nyhet ? Fortjener den virkelig og komme på nyhetene?

 

Skjønner det om det havner på vg sin nett avis men Nrk1 ?

 

Leste du det jeg skrev?

Lenke til kommentar

Per definisjon er det jo en nyhet. Men personlig mener jeg at NRK1 burde holde seg for god til å anse dette som en så viktig nyhet at de gidder å bry seg med den. Dette er jo førstesideoppslag for f.eks. VG og Dagbladet, så det er fullt forståelig at det er nyheter der :)

 

Synes dog dette er en langt større nyhet enn den vanlige "Linda(22) har tatt av 38kg!", da det faktisk var mange mennesker som til en viss grad brydde seg om "Voe".

Lenke til kommentar

Dette er da like gode nyheter som en god del av de andre nyhetene som er på nettavisene.

f.eks

Linda (22) har tatt av 38 kilo!

 

Media er full av ubetydelige nyheter, så at en blogger får masse oppmerksomhet er ikke så rart i dagens nyhetsbilde.

Akkurat den artikkelen er jo egentlig dårlig skjult egenreklame for VGs slankeklubb, en kan jo spørre hva diverse tilsyn mener om akkurat sånt. Mener å huske at bla VG var med å lagde mye bråk når noen bloggere gjorde det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morsomt at jeg er den eneste så langt som har stemt ja i undersøkelsen her. Det er jo per definisjon en nyhet. Det er mye rart der ute som er nyheter. Det som egentlig er spørsmålet er hvor viktig denne nyheten faktisk er. Det er en helt annen sak.

Personlig syns jeg det er totalt uinteressant hvorvidt hun blogger eller ikke, og syns denne nyheten har fått altfor mye oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...