Gå til innhold

Voe slutter og blogge = nyheter?


kans

  

146 stemmer

  1. 1. Ordentlig nyhet eller ikke?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, synes fortsatt det har sin plass i dagsrevyen. Dette er en engangshendelse som på mange måter påvirker mange her i landet. For det første setter det fokus på at det ikke bare er gull og grønne skoger for de som blogger i toppen, slik at kanskje flere tenker seg litt om. Hun har som sagt tidligere vært en av norges (om ikke norges ) største blogger og veldig mange vet hvem hun er. Det er ikke noe som skjer hver dag, så der fyller det enda ett nyhetskriterie.

 

Akkuratt denne saken mener jeg har mye å gjøre i dagsrevyen, da dette er ett engangstilfelle. Men mener ikke at blogging på generell basis skal få innpass i nyhetene for den minste lille ting.

 

 

Lenke til kommentar

14 år gamle jenter skriver blogg og legger ut bilder som gamle menn 25+ sikler over. Kvalmt. Jævlig kvalmt!

 

:dribble:

 

Haha, det er nå så. Men tror ikke det var veldig mange over 25+ som leste bloggen men kan da se for meg at noen på forumet her sikkla over noen av bildene *kremt kremt* :p

Lenke til kommentar

14 år gamle jenter skriver blogg og legger ut bilder som gamle menn 25+ sikler over. Kvalmt. Jævlig kvalmt!

 

:dribble:

sikkert ikke første gangen "eldre" menn ser på yngre damer i historien, men tror faktisk denne bloggen var mest besøkt av yngre jenter. Og en hel hærskare av dem også hvis jeg har fortsått det rett, med tanke på at det er Norges største blogger det er snakk om hadde hun nok ganske mange følgere og synes det er en nyhet på høyde med alt det andre meningsløse pjattet som blir levert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...