Gå til innhold

Håndball-VM for menn 2011!


  

29 stemmer

  1. 1. Hvor langt kommer Norge?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, for der slipper vi at noen klager på keeperen hvert 3. minutt under en kamp.

 

@Step

 

men det er akkurat det samme som at man klager på en spiller på fotballbanen når han gjør en feil...At jeg sier noe på Erevik er fordi en håndballkeeper er veldig viktig og sentral på ett håndballag. Her er man avhengig av ett godt samarbeid forsvar/keeper. Har man ikke det så kommer det baklengs. nå har Ervik gått bort fra dette samarbeidet og dermed gjør han lkampen jevnere enn den hadde vært...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Nok en redning av Erevik. Står nå med 11 stykker, 44 i redningsprosent. Hvordan er det mulig å klage på han?

 

og det er fordi han stort sett har gjort det han skal, nå har han gått bort fra dette samarbeidet noen ganger og dermed har kampen blitt jevnere.

 

Du gir keeperen skylden for at forsvaret suger?

 

Nei du må lese det jeg skriver, for innen håndball så blir det nødvendigvis keeper som får hovedansvaret når skudd går i hans hjørner.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Du vet at forsvaret har mye å si på hvor skuddene kommer? Er ikke bare Erevik sin feil, spesielt på langskudd.

 

Men mennene sliter mye med egoisme. Tenk litt mer lag så tror jeg vi kan få litt flere mål.

 

Selvfølgelig har de det, men nå har det vært noen anledninger han ikke har stått i hjørnene sine og da blir kampen jevnere...

 

Må me ha denne keeperdiskusjonen i kvar kamp?

 

Erevik har ein høg redningsprosent, det er alt me treng vite.

 

det er avhengig av vanskelighetsgraden på skuddene. Håndball er nok ikke så svart/hvit og de som har spilt en del håndball vet dette...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...