Gå til innhold

Januar Fest! ..hos Elkjip, men hva ialledager er det å feire?!


Anbefalte innlegg

Ser de skal ha storfest hos Elkjøp denne uka, men etter å ha bladd i den tilbudsavisa skjønner jeg ikke helt hva det er som skal feires?!

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/CC_ViewPagelet-Start?PageletUUID=CFGsGQVuYbAAAAEpH9gUgJLA&scid=11509

 

Masse middelmådige og tildels dårlige tilbud :tease:

 

Tror januarsalget lønner seg å gjøre hos de andre nettbutikkene..

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

Det var da ikke så verst tilbud til å være elkjøp? Sammenligner du prisene deres nå med de før jul, vil du se at det faktisk er en del gode tilbud for å være elkjop.

 

Det er normalt at andre nettbutkker er billigere enn elkjop.

 

De kaller det januarfest, akkurat som de kaller det sommerfest, førjulsfest og gud vet hva annet de kaller festene sine.

 

Er det egentlig noe spesielt du ville med denne tråden, utenom å kommentere at elkjøp har dårlige tilbud?

Lenke til kommentar

Er det egentlig noe spesielt du ville med denne tråden, utenom å kommentere at elkjøp har dårlige tilbud?

Forhåpentligvis å redusere omsetningen til elkjøp til fordel av nettbutikkene :) :)

 

Syns det er direkte latterlig å gå så hardt ut reklamere med Januarfest!! bla bla, o.l... uten å ha noen skikkelige tilbud, og som nevnt av en annen i tråden, så har de jo bare redusert prisene de satt opp like før jul :thumbup:

Endret av ArcticOC
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Er det egentlig noe spesielt du ville med denne tråden, utenom å kommentere at elkjøp har dårlige tilbud?

Forhåpentligvis å redusere omsetningen til elkjøp til fordel av nettbutikkene :) :)

 

Syns det er direkte latterlig å gå så hardt ut reklamere med Januarfest!! bla bla, o.l... uten å ha noen skikkelige tilbud, og som nevnt av en annen i tråden, så har de jo bare redusert prisene de satt opp like før jul :thumbup:

 

Ja, sant det :) er litt irriterende når jeg tenker på mamma som sikkert komemr til å løpe til elkjøp for å benytte seg av et av de "kjempegode" tilbudene hun har lest om i kundeavisen :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Fordi Elkjøp er selvsagt de eneste i hele Norge som driver med pristriksing rundt jul. Slik finnes jo ikke i andre bransjer. :roll:

 

Er da ingen her som har påstått at elkjøp er de eneste som driver med pristriksing før jul?

Lenke til kommentar

panasonic 32 lcd til 1985

samsung 40 led til 4985

lg bilstereo for 399

eltax høyttaler sett for 995

sony a290 kit for 1995,-

nextbase 7 fotoramme 199,-

 

 

er ikke dette billig? dette er ikke priser de hadde før jula, dette er billigere enn som så.

Endret av darket
Lenke til kommentar

panasonic 32 lcd til 1985

samsung 40 led til 4985

lg bilstereo for 399

eltax høyttaler sett for 995

sony a290 kit for 1995,-

nextbase 7 fotoramme 199,-

 

er ikke dette billig? dette er ikke priser de hadde før jula, dette er billigere enn som så.

Joda, mer enn grei pris på de der, men merk deg også at ingen av de varene er tilgjengelig i din lokale elkjøp-butikk når salget starter ;) Så da er du like langt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

panasonic 32 lcd til 1985

samsung 40 led til 4985

lg bilstereo for 399

eltax høyttaler sett for 995

sony a290 kit for 1995,-

nextbase 7 fotoramme 199,-

 

er ikke dette billig?

..og er det egentlig så billig? Den 32" panasonic'en er jo forutsatt med binding/abb hos Viasat :thumbdown:

 

Den LG stereonen får du hos Pix for en hundrings mer..

 

Samsungen på 40" går for noen hundrelapper mer hos annen webshop

 

Eltax høytalerene har jeg ikke gidda sjekka priser på for jeg ville ikke ha anbefalt de til folk jeg brydde meg om og var glad i uansett :sick:

 

..og det er ingen fotoentusiaster som ønsker seg Sony, men skal gå med på at det kameraet hadde en fin pris!

 

Nextbase fotoramme? Høres ut som en B-vare

 

Men for all del... still dere gjerne i kø foran Elkjøp når de åpner kl.0700 mandags morgen! Bare pass på å sett klokka på ringing kl.0545 sånn at du rekker deg dit like før det åpner :thumbup:

 

PS! iPhone eiere bør laste ned 3.parts app for vekkerklokke ;)

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

panasonic 32 lcd til 1985

samsung 40 led til 4985

lg bilstereo for 399

eltax høyttaler sett for 995

sony a290 kit for 1995,-

nextbase 7 fotoramme 199,-

 

er ikke dette billig?

..og er det egentlig så billig? Den 32" panasonic'en er jo forutsatt med binding/abb hos Viasat :thumbdown:

 

Den LG stereonen får du hos Pix for en hundrings mer..

 

Samsungen på 40" går for noen hundrelapper mer hos annen webshop

 

Eltax høytalerene har jeg ikke gidda sjekka priser på for jeg ville ikke ha anbefalt de til folk jeg brydde meg om og var glad i uansett :sick:

 

..og det er ingen fotoentusiaster som ønsker seg Sony, men skal gå med på at det kameraet hadde en fin pris!

 

Nextbase fotoramme? Høres ut som en B-vare

 

Men for all del... still dere gjerne i kø foran Elkjøp når de åpner kl.0700 mandags morgen! Bare pass på å sett klokka på ringing kl.0545 sånn at du rekker deg dit like før det åpner :thumbup:

 

PS! iPhone eiere bør laste ned 3.parts app for vekkerklokke ;)

 

Greit nok, tilbudene kunne vært bedre, men går du ikke litt langt nå? Er dette upopulære produkter ingen kjøper? Det tviler jeg på. Er det dårlige tilbud ("objektivt sett") bare fordi varene ikke passer deg personlig? Å kjøpe TV på webshapper er ofte forbundet med høy porto. Og pixmania er ikke akkurat en sjappe man ønsker å kjøpe fra om man ikke må.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

..og er det egentlig så billig? Den 32" panasonic'en er jo forutsatt med binding/abb hos Viasat :thumbdown:

 

- Ja, det er dritbillig, og det er ikke forutsatt binding\abb hos viasat.

 

 

Den LG stereonen får du hos Pix for en hundrings mer..

- 100 kr i denne sammenhengen er mye, og du må være gal for å kjøpe hos pixmania.

 

Samsungen på 40" går for noen hundrelapper mer hos annen webshop

- ja, ca 700 mer hos dustin

 

..og det er ingen fotoentusiaster som ønsker seg Sony, men skal gå med på at det kameraet hadde en fin pris!

-man får mye morro for denne prisen, og prisen i fjor var 2995 eller 3495,-

 

Nextbase fotoramme? Høres ut som en B-vare

-Nextbase har kurante produkter i dette segmentet, er neppe noen testvinner, men hva får man for 199,- idag? kebabmiddag for 2?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...