Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Januar 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Ville bare si at jeg setter stor pris på at folk gidder å poste bildene sine. Det gjelder dere som jobber med fotografering, samt dere som nettopp har startet og alle midt i mellom.

 

Desse månedstrådene er antageligvis de jeg følger aller aller mest med på her på akam og jeg blir genuint glad av å se hvor mange som har glede av å drive med samme hobby som meg.(evt. jobbe med den)

 

Jeg synes man skal vere forsiktig med å kalle bilder kjedelige og eller dårlige her på denne tråden, det har man BK til. Slik jeg ser det er det fotogleden som skal dyrkes i desse trådene, og det synes jeg fungerer veldig fint.

 

At man kommer med kommentarer til bildene er bare fint, men å skjære alt over en kam og kalle det kjedelig eller dårlig har null verdi for noen i akkurat desse trådene. Så det synes jeg folk kan holde seg for gode til. :)

Lenke til kommentar

 

At man kommer med kommentarer til bildene er bare fint, men å skjære alt over en kam og kalle det kjedelig eller dårlig har null verdi for noen i akkurat desse trådene. Så det synes jeg folk kan holde seg for gode til. :)

 

Beklageligvis er vi i et åpent nettsamfunn og må leve med kommentarer fra alle som føler for og si sin mening både på godt og vondt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

Ville bare si at jeg setter stor pris på at folk gidder å poste bildene sine. Det gjelder dere som jobber med fotografering, samt dere som nettopp har startet og alle midt i mellom.

 

Desse månedstrådene er antageligvis de jeg følger aller aller mest med på her på akam og jeg blir genuint glad av å se hvor mange som har glede av å drive med samme hobby som meg.(evt. jobbe med den)

 

Jeg synes man skal vere forsiktig med å kalle bilder kjedelige og eller dårlige her på denne tråden, det har man BK til. Slik jeg ser det er det fotogleden som skal dyrkes i desse trådene, og det synes jeg fungerer veldig fint.

 

At man kommer med kommentarer til bildene er bare fint, men å skjære alt over en kam og kalle det kjedelig eller dårlig har null verdi for noen i akkurat desse trådene. Så det synes jeg folk kan holde seg for gode til. :)

Eg ser ikkje noko poeng i å dela bileta sine anna enn å få tilbake melding. Sjølvsagt vil dei fleste ha positive ord, men du må tåla at folk ikkje liker bileta dine og.

Lenke til kommentar

Eg ser ikkje noko poeng i å dela bileta sine anna enn å få tilbake melding.

For moro skyld, for å fullføre et eller annet mål man har satt seg, for å fortelle en liten historie, fordi det er mer meningsfylt enn nok en episode av Grey's Fucked-Up Anatomy, fordi det regner, hagler og blåser så fælt at det ikke er aktuelt å gå ut for å ta nye bilder. Und so weiter.

 

Jeg tror de som virkelig har ambisjoner skal være glade for at ikke absolutt alle her inne prøver å nærme seg proffstatus med alle midler og all ledig tid. Det er ikke slik at verden har akutt mangel på hobbyfotografer som prøver å oppgradere moroa til jobb, etterspørselen etter fotografer stiger ikke fullt så eksplosivt. Personlige konkurser blir det nok av, også om de fleste holder seg unna konkurransen.

 

(Men kom gjerne med kritikk av mine nokså uinteressante bilder, det er ikke det. Det er feiende flott å ville forbedre seg, men slett ikke den eneste grunnen til å holde på – for min del på ingen måte den viktigste.)

Lenke til kommentar

Jeg får vel ta på meg skylden for at det har blitt en debatt om hva man kan legge ut osv. Det har aldri vært meningen å sette igang en sensur eller noe. Det var heller en kommentar på at det blir litt ensformig etterhvert (ihverfall for meg som ikke er interessert i den aktuelle sjangeren). Så det var hyggelig å se andre sider fra den aktuelle fotografen.

 

Men dere må ikke se på dette som en ønske om at noen skal slutte med å poste noe som helst. Dette er kosetråden vår og her skal vibare fortsette å poste av hjertens lyst. Og husk: Ignorer gamle gretne gubber.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men dere må ikke se på dette som en ønske om at noen skal slutte med å poste noe som helst. Dette er kosetråden vår og her skal vibare fortsette å poste av hjertens lyst. Og husk: Ignorer gamle gretne gubber.

FWIW, så tolket jeg deg aldri dithen (siden det muligens nå var min lille kommentar til Devisor som gjenoppvekket temaet), men det er et jævlig slitsomt faktum med nettfora, at dersom det i en eller annen alternativ virkelighet er mulig å vrangfortolke en kommentar i negativ retning, så kan du banne på at en eller annen sullik som lever i nettopp den alternative virkeligheten kommer til å tilte på kommentaren. Sånn er det bare. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...