Gå til innhold

Hjelp til å velg nytt skjermkort


DIMENOS

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg kjøpt mitt først fulle vannskjøling sett (brukt vel å si men alt i top stand). selger

anbefalt meg å kjøpe EVGA skjermkort fordi da mister ikke jeg garanti ved å bytte standard kjøling (så lenge jeg passer på standard kjøling og kobler på før jeg sender for RMA) + at EVGA community er veldig hjelpsomme (har jeg hørt). Men tilbake til det jeg lurt hvilken av disse skjermkorte burde jeg gå for:

EVGA GeForce GTX 460 SE 1GB 1.450kr

EVGA GeForce GTX 460 1GB 1.629kr

EVGA GeForce GTX 460 1GB 1.699kr

EVGA GeForce GTX 460 1GB 1.895kr

 

Som dere ser er det ikke mye forskjell på prisen, men jeg kommer til å overklokke dem. Så det jeg lurer på er vil den til 1450kr klokke like bra til den som er factory overclocked som koster 500kr mer eller kan jeg få mer ut av dem som koster mer når jeg overklokker selv?

 

Antar jeg må kjøpe nye GPU block til GTX460 har idag GTX280, noen anbefalinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du sikker på at du vil bytte til GTX 460? Du tjener ikke mye ytelse på det.

Er det fullcover blokk du har til 280 kortet?

gpu-error.png

Jeg bytter ut fordi 280 oppfører seg veldig rart, kommer masse 'artifact' på skjerm uten vider men så stopper det opp. Noen ganger dukker det opp windows error på at skjermkorte drivere krasjet. Jeg prøvde å gå tilbake til siste nvidia drivere update for gtx280 som var 197.45, men for samme feil tenkt derfor kjøp nytt og bruke problem korte til PhysX.

Ja jeg har fullcover til gtx 280.

 

Du tjener ikke mye ytelse på det.
Hva synes du jeg burde oppgradere til hvis ikke 460, må være EVGA pga garanti når det kommer til å bytte ut stock kjøler. tenkt helst ikke mer en 2000 og kjøpe sli senere. Endret av DIMENOS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...