Gå til innhold

Tråden om bagger/vesker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal skaffe meg en bag til skolen , kanskje en messenger bag.Jeg er nødt til å kjøpe baggen i fysisk butikk.

hvor mye må jeg forvente å betale, og hvor i Oslo vil dere anbefale å dra innom? :)

Skrevet

Nå er det mye salg ute å går så kan nok hende du finner noe fint til 1500,-

Det fikk jeg min bag for hvert fall.

@Tsjuden salg på Steffen Eftf, var hvert fall det i forrigeuke da jeg var innom.

Skrevet

Kan noen anbefale en nettbutikk som selger slike bager?

Hvis du ser i førsteposten så er det en liste over både butikker og produsenter som er verdt å sjekke ut.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Vet ikke om dette er helt rett plass å poste, men.

Skal uansett flytte til England om en kort måned, og trenger i den anledning en solid og romslig trillekoffert, til fordel for min eldre, slitte bag som er klar til å skiftes ut.

Har noen noen forslag til hvor jeg kan lete på nett? Trenger ikke det dyreste av det dyre, men setter dog pris på ordentlig kvalitet.

Skrevet (endret)

En kompis kjøpte seg denne da han var på utveksling i Australia. Er ikke kjempe vakker, men er visstnok solid og relativt lett.

Ellers fant jeg noe her.

Der har du ting som er litt penere igjen.

Endret av PatSharpX
Skrevet

Jeg bruker en (eller to) Samsonite Black Canyon 29" når jeg skal ha med meg mye.

51RZukWglBL._SX342_.jpg

Utrolig god plass, har hjul og har holdt seg greit. Såklart, Samsonite er ikke de med best kvalitet, og det er ikke den vakreste bagen, men det veier størrelsen opp for. Kvaliteten er ikke dårlig, men det finnes en del merker som har bedre rykte (som ofte reflekteres i prisen)

Ikke ordentlig trillekoffert, så kanskje ikke aktuell, men jeg brukte to slike og en liten bag, til å få med meg en stor slump av garderoben min tilbake til Stavanger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...