Gå til innhold

Tråden om bagger/vesker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

$170 i shipping er mye, s enten får jeg det sendt til en venninne i USA eller så bestiller jeg fra en annen side. Crane's er samarbeidspartner med SF, og de har 10% under retail fra Filson.com, og shipping koster ikke mer enn $37 til Norge.

 

Får se hva jeg ender med å gjøre. :)

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

PatSharpX: Min erfaring med Asos er at man får det man betaler for, men at de er flinke til å ta bilder av produktene. Resultatet blir at produktet ikke føles billigere i virkeligheten enn det man ville trodd fra bildene.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Ikke ofte jeg er innom Asos.com, men tenkte jeg skulle gjøre det da jeg mener å huske at du ikke bor i Oslo, så lite poeng å anbefale butikker i Oslo.

Men fant denne her ASOS Canvas Holdall og jeg må innrømme at jeg syns den så bra ut.

Men er litt skeptisk til prisen siden den er såpass billig.

 

Ser mer ut som en bagg du putter klærne dine i, i forminsket version. Synes den var kjedelig, mye på grunn av fargene som blir brukt, men også fordi jeg ikke likte designet.

Lenke til kommentar

$170 i shipping er mye, s enten får jeg det sendt til en venninne i USA eller så bestiller jeg fra en annen side. Crate's er samarbeidspartner med SF, og de har 10% under retail fra Filson.com, og shipping koster ikke mer enn $37 til Norge.

 

Får se hva jeg ender med å gjøre. :)

 

Sikkert mange som ikke vet hva du snakker om når du snakker om Crate's. Så er sikkert kjekt med en link. :)

Lenke til kommentar

Det er en helt vanlig tote for menn, lik den toten fra Tiger over. Men den jeg linket til er jo selvfølgelig lagd av krokodilleskinn, noe jeg synes er pent både på sko og til vesker for gutter. Og ja, det er en manneveske. Ekte menn tør å gå med en slik.

Men hva spesifikt føler du at gjør den til ei dameveske?

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...