Gå til innhold

Tråden om bagger/vesker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert mange som ikke vet hva du snakker om når du snakker om Crate's. Så er sikkert kjekt med en link. :)

Nå er det ikke akkurat rakettforskning å finne det ut heller da. Er ikke vanskeligere enn å skrive "Crane's Filson" i Google, og da får du det med en gang. Dersom man i tillegg har bommet på navnet slik jeg gjorde, og skrevet "Crate's Filson", så finner man det.

Lenke til kommentar

Fordi en tote ser flott ut, spesielt på sommeren. Og den ser da minst like mannlig ut som en messenger bag.

Synes totes passer bedre til menn enn til kvinner egentlig. Kvinner har så mange andre merkelige, fancy og spenstige vesker og kose seg med uansett.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Synes messenger bagen er spesielt sexy! Har siklet på bager derifra i et år nå, så lurer om jeg kanskje jeg skal prøve å bruke en proxy for første gang når sommeren begynner å nærmere seg :)

 

Vowels:

Mer overbevisningsmateriell:

Bottega%2BVeneta%2BTote.JPG

Burberry+Tan+Leather+Croft+Tote+Crossbody+for+men.jpg

Cole+Haan+Tote%5Blook2%5D.png

Utah+Leather+Kiowa+Tote$2,180.jpg

 

Heeeelt sikker på at du ikke har lyst på en tote..? :p

Elsker fargen på læret på den siste.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Som sagt er de fine, men kan ikke se for meg selv gå med en slik. Den øverste kunne blitt brukt om jeg skulle på piknik, men aldri ellers. Om det er snakk om å bruke den til å ha diverse ting i når man feks skal på skolen er det blånekt.

 

Mye bra på siden forresten, spesielt messenger baggene i navy og skinn. Pluss at backpacken var jævelig kul

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Okey, innser når slaget er tapt. :p

Er veldig fan av filosofien og stilen til Ernest Alexander.

 

It's all about .. How does it feel around the shoulder. How does it look when you're rushing across the street to catch a cab. When you open up the flap and you reach inside - how does the lining look like? Is there a flash of color that says something about your personality?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En del totes har jo skulderreim du kan feste på også.

Jeg skjønner hvorfor du tenker som du gjør, men du glemmer én essensiell ting: Det ser mye kulere ut når man går på gata bærende på en pissdyr veske som om det var en plastpose til 50 øre! :wee:

 

100% seriøst: Jeg hater når messenger bags begynner å hoppe rundt og leve sitt eget liv. Merker jeg blir 70 år i hofta etter 1 time med slik mishandling. Der kommer totes inn i bildet!

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...