Gå til innhold

Opera 11 lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående musebevegelsene ser det ut som lengden du må dra musen for å utføre en mouse gesture er blitt økt.

denne kan stilles til noe lavere i opera:config, (guide: http://bit.ly/i7gIIn)

 

Selv om det hjelper litt å justere ned gesture threshold så er det langt fra så responsivt og presist som før. Flere som påpeker det samme her.

 

Heldigvis ser det ut som dette blir fikset i neste versjon. :)

Endret av OME
Lenke til kommentar

780987.jpeg

 

Trenger litt hjelp her, jeg greide å trykke på noe så det ble et stort tomt felt rundt pilene i tabstacken, hvordan får jeg vekk dette feltet? Jeg får det ikke til :/

Jeg fant ut av det, det blir vist sånn hvis man har oppe for mange faner samtidig (80 tror jeg)... veldig upraktisk da denne funksjonen kun brukes til å ha oppe ekstremt mange faner samtitd :/

 

Men får prøve å begrense meg litt da :ermm:

Endret av Battaman
Lenke til kommentar

Selv om det hjelper litt å justere ned gesture threshold så er det langt fra så responsivt og presist som før. Flere som påpeker det samme her.

 

Heldigvis ser det ut som dette blir fikset i neste versjon. :)

Flott. Selv om jeg rapporterte her i tråden at å justere gesture treshold-instillingen fikset problemet for meg fant jeg relativt fort ut at det bare var enkelte ting som ble bedre. Håper neste versjon kommer snart.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Liker godt denne fane-gruppe funksjonen. Jeg har f.eks alle forumfanene mine i ei gruppe, alle torrentsider jeg har oppe i ei gruppe osv.

 

Men går det ann å lage en tittel-fane til hver gruppe? "F.eks Torrent-sider"? Som standard blir sist brukte fane den øverste, men jeg vil alså ha en bestemt fane, som egentlig bare er en felles tittel for alle andre

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...