Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mr. Crunch please kan jeg få den bakgrunnen hos deg ,, den var riktig lekker :)

 

Klart du kan. Hvor skal jeg sende den?

 

Kan du ikke sende den til meg via email, min email er : [redigert bort , bilde motatt]

På forhånd , tusen takk :)

 

[Oppdatert]

Fikk bildet ,, ;) yeye kjøre det som bakgrunn nå, takker å bukker Mr. Crunch :D

Lenke til kommentar

Altså, jeg leser i Linux forumet for å lese om Linux. Vil ikke se noe XP skins, kan dere ikke poste det i den gamle tråden for Windows-desktopper?

 

Vi må holde oss on-topic, og om dere ikke bruker Linux så er det ikke så mye å vise frem, dessverre.

 

Når det gjelder det der "send til meg på email" greiene så er det bare teit. Legg det heller ut på internet, slik du gjorde med det forrige og lag en link, slik at andre som kanskje er interessert kan laste ned!

 

Vær vennlig å se på hvilket forum du poster i før du gjør det :grumpy:

Lenke til kommentar
Altså, jeg leser i Linux forumet for å lese om Linux. Vil ikke se noe XP skins, kan dere ikke poste det i den gamle tråden for Windows-desktopper?

 

Vi må holde oss on-topic, og om dere ikke bruker Linux så er det ikke så mye å vise frem, dessverre.

 

Når det gjelder det der "send til meg på email" greiene så er det bare teit. Legg det heller ut på internet, slik du gjorde med det forrige og lag en link, slik at andre som kanskje er interessert kan laste ned!

 

Vær vennlig å se på hvilket forum du poster i før du gjør det  :grumpy:

 

Okay, det er greit boss! :p

Lenke til kommentar

mangen fete desktops her ja... 8)

 

Har en gammel box jeg tenkte jeg skulle teste FreeBSD eller en annen av de uendelig mange distroene jeg har liggende men.

(alltid et men (nesten))

Hva er blackbox og alt det der?

andre shell's eller noe slikt eller?

 

 

Mulig jeg ikke har fått med meg alt :oops:

Lenke til kommentar
Sidene skal laste raskest mulig, også for brukere som sitter med modem.

Modembrukere :lol::lol::lol:

 

Neida, regelen er sikkert grei nok, men hele poenget med denne tråden er jo nettopp å vise frem bildene, og da burde det gå greit. Blir jo slitsomt å måtte klikke seg inn på haugevis av linker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...