Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker ksnapshot i fluxbox, litt tregt å starte opp men det virker som en drøm.

Er ikke alle KDE-programmer råtreige å starte hvis man ikke kjører KDE fra før? :evil:

 

Er vel så masse libraries eller greier som må loades...

 

 

Men ellers er jo både Gimp og gode gamle XV greie til screenshots.

Lenke til kommentar
Desktopen min pr idag ser slik ut.

 

Bakgrunnen er fra Deviantart.

XMMS-appleten er et Karamba-theme,

mens alternativet til Kicker er et Superkaramba-theme.

Den heter forøvrig Slickbar.

Begge deler fins på http://www.kdelook.org.

 

Windowdecoration'en er standard SuSE.

Ikonene er Crystal.

Themet er Keramik.

Colorschemen er Redmond (aka Windows) XP

 

:woot:

 

Det var mitt vakre desktop.

 

utrolig nice :yes:

Lenke til kommentar

Har et lite off-topic spørsmål her:

 

Jeg bruker Style XP for å theme Windows XP'n min, og det er mange flotte themes der. Det eneste kjedelige er at alle themene har "standard windows oppsettet (taskbar med start-knapp og alt det der).

 

Er det noen som vet om et Linux (helst et eller annet KDE 3.1 eller liknende) theme? Som f.eks forandrer alt du eier og har innpå maskinen slik at det ser ut som om Linux er installert. Legg merke til ser ut og ikke er. :)

 

Har jo nyeste cd-settet med Debian liggende, men det er alt for mye pes å legge inn å sette seg inn i. Har/Hadde Mandrake 9.1 liggende her også, men det blir for likt Windows. Så likt at det er like greit å få tak i Linux-skin til WinXP i stedet for. :)

 

Orker ikke å poste desktoppen min i kveld, for den ser nokså kjedelig ut :-? Kjedelig, enkel og stilren.

Lenke til kommentar
Har et lite off-topic spørsmål her:

 

Jeg bruker Style XP for å theme Windows XP'n min, og det er mange flotte themes der. Det eneste kjedelige er at alle themene har "standard windows oppsettet (taskbar med start-knapp og alt det der).

 

Er det noen som vet om et Linux (helst et eller annet KDE 3.1 eller liknende) theme? Som f.eks forandrer alt du eier og har innpå maskinen slik at det ser ut som om Linux er installert. Legg merke til ser ut og ikke er. :)

SLik som dette?

781.jpg

 

 

du finner det her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...