Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter å ha mekka meg ett nytt theme, samt skaffa en ny wp etter inspirasjon fra denne tråden bla.

Legger jeg ut min screenshot av Eee 901

Den blå grafen er prosessorhastighet med tilsvarende nettverk ved siden av. Begge er stilt inn med 65 pixelwidth og 50 millisek.update intervall.

Bildet er av Hong Kong.

Den hvite firkanten er været av en eller annen merkelig grunn.

post-192050-1270095560,2876_thumb.png

Endret av nortridge
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarte å slette det siste panelet ved en tilfeldighet og kom siden frem til at... Hva pokker skal jeg vel med et panel som kun stjeler plass.

:)

post-131222-1270155431,3824_thumb.png

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Ubuntu 9.10

Skrevet

uhm... hvorfor spør du? for sånn rent bortsett fra et forsøk på å imponere andre brukere med din ikke-så-spektakulære observasjon, ser jeg ingen grunn til at du skulle bry deg med det? :p

Skrevet

Ookeey

Jeg spurte fordi det ikke er vanlig praksis å kompilere programmer,

Men etter å ha sett litt nærmere så ser jeg at det er portage om jeg ikke tar helt feil.

Men jeg beklager fullstendig hvis det var hemmelig :)

Skrevet

vel, jeg kompilerer alle programmene jeg bruker. de må det først. mulig at de er kompilert på forhånd for deg, men jeg foretrekker å kompilere dem selv. og ja, det er portage.

Skrevet

Det er smak og behag. Selv har jeg aldri vært tilhenger av "tjukke" paneler, og har siden KDE 3-tiden alltid krympet paneler til så små som mulig. Men igjen er jo dette helt opp til den enkelte.

Jeg bruker temaet Dichotomy som er en spinoff fra standardtemaet i Ubuntu 10.04, AWN 0.4 og Gnome Global Menu. Dessverre funker ikke ggm med Firefox og OpenOffice (m.fl.). For å få mest mulig skjermplass har jeg satt AWN til Intellihide så den skjuler seg når den kolliderer med et vindu, og vises om det er plass til det. Jeg har også satt panelet til autohide da jeg sjelden faktisk trenger å se på det. sånn får jeg maks ut av skjermen min.

post-59826-1271596342,2025_thumb.png

post-59826-1271596652,8016_thumb.png

Skrevet

Har nå byttet ut Firefox med Midori (WebKit-basert) og har dermed kvittet meg med en del piksler i høyden i forhold til firefox siden Midori funker med ggm og bruker noe ala Operas SpeedDial i stedet for horisontal bokmerkelinje. Midori er også svinrask, funker fett med flashplayer, har adblock (om enn noe mer knotete enn Fx) og er på god vei til å erstatte Fx for godt hos meg. Ser dog ikke ut til at den er videre glad i microsoft-formater, men det gjør meg ikke så mye i daglig bruk.

Skrevet

Har ikke utført noen målinger, og har knapt prøvd Chrome på denne maskinen, men de er nok ihvertfall veldig nær. Midori knuser ihvertfall Firefox. Last ned og prøv da vel ;)

Skrevet

joda, har også brukt openbox og laget en masse tastatursnarveier og herja, men det må da kunne være brukelig for madammen og folk som kommer på besøk også :p

Why? Security by Obscurity:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...