Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Midori er ikke tilpasset, jeg har kun installert Gnome Global Menu. Greit, jeg har lagt til horisontal bokmerkelinje i Firefox og det bygger en del ekstra. Men etter å ha brukt midori en stund nå savner jeg ikke Firefox i det hele tatt. Synes faktisk Flash-videoer funker bedre her (selv om det egentlig ikke skulle ha noe å si hvilken nettleser man bruker?), alt går fort og fint, og jeg er i grunn bare veldig fornøyd. Eneste er at den ikke leser Microsoft-formater.. Men det er det stort sett nettbutikker som bruker, så jeg klarer meg helt fint uten.

Lenke til kommentar

når opera 10.5x kommer til linux får du det ikke mere komprimert... jeg har plassert alle ting jeg trenger på vindu ramma i windows. så det bør vell gå i linux også =)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=363570

 

edit: dette forumet er helt ødelagdt etter "oppgraderingen" begynner å bli passe lei av ting som plutslig slutter å funke og sånt..

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

Oppdaget noe jeg ikke har tenkt over før, nemlig at temaet jeg bruker, Dichotomy, krymper fanene i Midori kraftig.

 

Og Flimzes, du har valgt å fjerne meny-linjen helt? Jeg ønsker å ha meny-linjen tilgjengelig, men ikke i selve vinduet. Siden Firefox ikke er kompatibel med Gnome globalmenu får jeg de ekstra pikslene der uansett. Siden jeg ikke trenger menylinja hele tiden er den satt til autohide, noe jeg tror jeg har nevnt tidligere også. Alle gnome-spesialiserte programmer får menylinja på globalmenu, men Firefox og OpenOffice har en egen java-basert (?) meny som ikke er kompatibel. Jeg regner med at Firefox er mye mer tilpasningsvennlig, og dette er ikke ment som flaming eller noe, men for meg er bunnlinja at Firefox altså ikke er kompatibel med ggm mens midori er det. Og midori er svinrask :love:

Lenke til kommentar

Oppdaget noe jeg ikke har tenkt over før, nemlig at temaet jeg bruker, Dichotomy, krymper fanene i Midori kraftig.

 

Og Flimzes, du har valgt å fjerne meny-linjen helt? Jeg ønsker å ha meny-linjen tilgjengelig, men ikke i selve vinduet. Siden Firefox ikke er kompatibel med Gnome globalmenu får jeg de ekstra pikslene der uansett. Siden jeg ikke trenger menylinja hele tiden er den satt til autohide, noe jeg tror jeg har nevnt tidligere også. Alle gnome-spesialiserte programmer får menylinja på globalmenu, men Firefox og OpenOffice har en egen java-basert (?) meny som ikke er kompatibel. Jeg regner med at Firefox er mye mer tilpasningsvennlig, og dette er ikke ment som flaming eller noe, men for meg er bunnlinja at Firefox altså ikke er kompatibel med ggm mens midori er det. Og midori er svinrask :love:

Trykk på alt og den popper opp, som er normal oppførsel for skjulte menylinjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...