Gå til innhold

Noen steder som man kan prøve å lage nettside gratis?


k-h-s

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha en side for å laste opp bilder å vise de fremm. Har nå prøvd smugmug men skulle ønske det var flere måter å "designe" på.

 

Har lightroom 3 og der er det en webfunksjon man kan lage gallerier i. Har prøvd ut denne delen og liker den godt.

 

Hvis jeg skal bruke denne webdelen av lightroom har jeg så vidt jeg har skjønt trengt noe slikt som www.one.com/no.

 

 

Men finnes det noen sider som jeg kan registrere meg på å prøve ut noe slikt som dette før jeg evnt kjøper det?

 

 

Noen andre webhoteller som kan være å anbefale?

 

Ønsker ikke altfor høy pris.

Mellom minst 10 gb med lagringsplass. Gjærne mulighet til videre plass(ikke helt sikker hvor mye jeg trenger, men vil jo ha plass til å vise fremm en del bilder)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom på at vi har get som nettlevrandør.

 

Er det noe sånn at de har nettsider hos seg? Hørt om noen leverandører som leverer dette.

 

 

Jeg tar egentlig en del bilder. Både for meg selv og tar bilder for diversse klubber.

Har mål om å klare å lage et galleri med et godt utvalg av bilder til hver tippeliga og NM runde neste år.

 

Vet ikke hvor mye plass jeg egentlig vil trenge, men vil ha mulighet for å ha en del bilder ute i en god størrelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...