Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Banner N-4K0 for vi hadde litt snø her i Bergen mandags morgen, men den regnet vekk etter en times tid.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Banner 95192 for nå bannet vi deg.
MR SPEED Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Banner @SprengeMobil si til cc hilsen 95192 ha ha mye å gjøre i forummet @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Sviskepott Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Banner den taletrengte for å tale så jeg nesten tror hem. 😕
Sviskepott Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Banner @75192 tilbake og sier at jeg har det sånn 50/50. Åssen har han det selv da?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Banner SprengeMobil for vi håper du har en fin og god tirsdag.
SprengeMobil Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Banner Ciaran og Ciara for jeg sier takker, og jeg håper at også dere to har en fin og god tirsdag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Banner SprengeMobil for vi takker og bukker og neier.🙇♂️🙇♀️
SprengeMobil Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Banner Ciaran og Ciara for å endelig ta seg en økt med tirsdagsgymnastikk.
HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Banner SprengeMobil HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT DET ER GODT Å VÆRE TILBAKE
MR SPEED Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Banner @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT velkommen til bake 75192 er MR SPEED er JOKINGNUTRIA 👍 1
SprengeMobil Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars (endret) Banner Hæppern for å være tilbake igjen. Jeg har savnet deg så mye! Endelig godt at du endelig er tilbake! Banner 75192 for å banne Hæppern før jeg skulle påta meg æren i å være første som banner Hæppern på to år. Endret 24. mars av SprengeMobil 1
HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Banner SprengeMobil HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT TUSEN TAKK DET VAR KOSELIG Å BLI MØTT MED STOR HYLLEST
SprengeMobil Skrevet 24. mars Skrevet 24. mars Banner Hæppern for å ha blitt møtt med stående ovasjon. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå