SprengeMobil Skrevet 26. mars Skrevet 26. mars Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at det stemmer. 1
N-4K0 Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Banner Spre for å ha en annen mening enn meg ang. skrivemåte for sangtitler på norsk kontra engelsk, som jeg selvsagt respekterer Jeg syns det blir rotete og uoversiktlig når kun første ordet har stor forbokstav, fordi det kan være litt vanskelig ved første øyekast å se hvor sangtittelen slutter hvis man ikke bruker "", evt. kursiv eller fet skrift. Eks. Kongen av campingplassen med kun stor forbokstav hvis man fortsetter å skrive, da blir i det minste "Kongen av campingplassen" eller Kongen av campingplassen lettere å se umiddelbart. Min subjektive mening, i noen tilfeller gidder jeg ikke å bry meg om hva som er korrekt, men uansett, vi får enes om å være uenige
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Banner N-4K0 for vi har ikke gjort oss opp noe mening om den saken der.
Sviskepott Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Banner C&C for om en bruker for mye fet skrift, så må det vel på slankekur i dette rare helseopptatte samfunnet som vi lever rundt omkring i?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Banner Sviskepott for vi sier godmorgen.🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars CC,bannerdereforogbrukemellomrommellomordene. 🥴🥴
SprengeMobil Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Banner Sviskepott for å like annerledessetninger. Og N-4K0, vi kan legge sangtittelsaken død for nå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Banner SprengeMobil for vi er enige med deg angående det med sangtittelsaken. 1
N-4K0 Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Banner Cia for jeg er helt enig, mitt forrige innlegg var mitt siste i den saken
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Banner N-4K0 for det er vi glade for å høre.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars (endret) CC, banner dere for også være litt sjalu over @N-4K0 sin nye profilbilde. Syns den er drit kul pixelert Minecraft bilde. ☺️😎😎🤗 Endret 27. mars av TheDarkSycamore - SCM
N-4K0 Skrevet 27. mars Skrevet 27. mars Banner Spre for jeg bruker ikonet til statuseffekten Trial Omen i Minecraft som avatar, jeg syns det er kult 😎 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Banner 75192 for vi ser at du tar en Kennedybanning her.😉😉
N-4K0 Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Banner Cia for jeg har absolutt null peiling på hvor det kallenavnet kom fra.
Sviskepott Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Banner N-4 for jeg ser knapt hva som er avbildet over her, men fargene er flotte.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Banner Sviskepott for vi er enige. 1
SprengeMobil Skrevet 28. mars Skrevet 28. mars Banner Ciaran og Ciara for å være enige med Sviskepott, og det er bra! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå