Sviskepott Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Tja...banner N-4 for C&C har kanskje en annen verdensoppfattning når det gjelder hjemstedet deres...? 1
MR SPEED Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Banner @Sviskepott er det her jeg heier på i vm da, ElTBJLPMRSGH da
Sviskepott Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Banner MR SPEED for det der var vanskelig å fortså?
N-4K0 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Banner Pott for det har de sikkert, men jeg tenker realiteten taler for seg selv... men nå tapte England VM selv om de vant bronsefinalen, så Cia burde være fornøyd nok Spøk til side, nå er det tross alt ikke dagens engelskmenn sin feil at England har gjort Irland stor urett i fortida, akkurat som dagens tyskere ikke burde lide for andre verdenskrig. Enkelte i de nevnte nasjoner kan nok tenkes å ha sympatier til sine lands tidligere ugjerninger, men jeg vil nok tro de er i mindretall. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Banner N-4K0 for vi tenker at dere nordmenn burde komme litt ned fra den høye hesten deres litt, for mye av den rivaliseringen vi irer har mor engelskmenn i idrett, har dere nordmenn mot svensker også.😉😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå