SprengeMobil Skrevet fredag kl 12:24 Skrevet fredag kl 12:24 Banner MR SPEED for å presisere hvilken Break the Rules han mente. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet fredag kl 14:14 Skrevet fredag kl 14:14 Spre-M, banner deg for og bli den nye side starter kongen. Og gi meg æren i og bli ny sider starten kronprinsessen. 👑👑 1
N-4K0 Skrevet fredag kl 14:41 Skrevet fredag kl 14:41 Banner Sycen for å kalle seg selv kronprinsesse. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 16:46 Skrevet fredag kl 16:46 Banner N-4K0 for vi ser at det har vært kongelig besøk her inne nå. 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 17:34 Skrevet fredag kl 17:34 Banner CC ER BARE EN KONGE KING OF ROCK AND ROLL ELVIS ARON PRESLEY TCB @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:52 Skrevet fredag kl 17:52 Banner MR SPEED for vi er helt enige.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:23 Skrevet fredag kl 18:23 Banner MR SPEED for vi Digger den Elvis sangen der.😍😍🤩🤩 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:51 Skrevet fredag kl 18:51 Banner MR SPEED for vi Digger også AC/DC.😍😍🤩🤩 1
N-4K0 Skrevet fredag kl 20:49 Skrevet fredag kl 20:49 Banner Cia for jeg sitter her med en god porsjon biffsnadder 😋 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 21:29 Skrevet fredag kl 21:29 Banner @N-4K0 ser jeg feil @N-4K0 spamer forumet 🤪🤪😝😝 jeg ser riktig 👍👍😊😊good jobb 🥰🥰❤️❤️ 1 1
N-4K0 Skrevet fredag kl 21:59 Skrevet fredag kl 21:59 Banner @MR SPEED for å @MR SPEED dobbelbanne meg 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 23:26 Skrevet fredag kl 23:26 Banner N-4K0 for vi ser at det er bra stemning her inne, det liker vi.
MR SPEED Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Banner CC de liker seg nå 👍👍👍👍bra logger av stikk ord lego 1
N-4K0 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Banner Speed for å stikke av for å gjøre noe Legorelatert. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Banner N-4K0 for nå banner vi deg. 1
Maskinfører Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden TheDarkSycamore - SCM skrev (På 31.7.2025 den 7.41): CC, banner dere for jeg syns alle de jeg har blitt kjent med her inne er toppers. @N-4K0, [Bildt mest kjente med.] @Scarvo, [Bildt mest kjente med.] Appelsinselger, (Desverre har forlatt. Hun er virkelig dypt savnet.) 😔🥺 [Bildt mest kjente med.] @SprengeMobil, [Bildt mest kjente med.] @Pliscin, [Sånn passe kjente med.] @MR SPEED, [Bildt mest kjente med.] @Millennium-Blå, [Sånn passe kjente med.] @Maskinfører, [Sånn passe kjente med.] @Chocolate-Monster, [Sånn passe kjente med.] @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT, [Sånn passe kjente med.] @Sviskepott, [Bildt mest kjente med.] @Kassettspiller, [Sånn passe kjente med.] Entern [Sånn passe kjente med.] @Arizona, [Sånn passe kjente med.] @Morromann, [Sånn passe kjente med.] Werdface (Ser også ut til og ha forlatt Diskusjon.no.) 🥺🥺 [Bildt mest kjente med.] Administratoren @Gavekort, [Sånn passe kjente med via Diskusjon.no sine streamer.] Moderatoren @Evil-Duck, [Sånn passe kjente med via Diskusjon.no sine streamer.] Moderatoren @Larzen_91 [Sånn passe kjente med via Diskusjon.no sine streamer.] Og ikke minst de to søt klumpene @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). 🤗🤗 [Bildt mest kjente med.] Det er sikkert flere jeg har glemt navnet på, som jeg ikke kommer på I farta. 🤔🤔 Banner @TheDarkSycamore - SCM for at du er toppers også mange bra spill 😀 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå