Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksen sier jeg er egoistisk.


Anbefalte innlegg

Jeg mener du skal møte hvem du vil, og gi langt faen i hva eksen synes. Hun vil bli såret uansett. Men å treffe nære venninner av henne ville det jo vært mulig å unngå til en viss grad, så fremt dere ikke bor i en liten bygd eller hun har skrekkelig mange nære venninner. Du kan jo tenke på det i alle fall to ganger.

 

Uansett hva du gjør vil det fremdeles være egoistisk, fordi du gjør det for din egen skyld. Forskjellen er om du kan gjøre egoistisk valg #1 eller egoistisk valg #2 i henhold til hvor lite eksen din blir såret av det.

 

Hvis eksen din skulle fått det som hun ville, og du virkelig ikke vil såre henne, da kan du jo bare bli sammen med henne igjen? Du må sette grenser. Ikke la henne styre livet ditt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis eksen din skulle fått det som hun ville, og du virkelig ikke vil såre henne, da kan du jo bare bli sammen med henne igjen? Du må sette grenser. Ikke la henne styre livet ditt.

 

Flott! Har tenkt akkurat det samme og alle veier vil være ett skritt i riktig retning. Og jeg har ikke bestemt meg for at jeg liker veninna hennes så jeg går vel sakte frem og ser hvordan det går.

 

Blir sikkert ikke noe mellom meg og veninna uansett, er så jævla typisk.

Lenke til kommentar

Det dere hadde er over og forbi, og hadde det vært meningen at dere skulle være sammen så hadde dere vært det. Du står ikke i mer gjeld til henne enn du føler selv, og det er ingen her som kan si at du er noe mer egoistisk enn henne. Hvis ikke hun klarer å se forskjell på forholdet hun har til deg for tiden, og forholdet hun har til venninen OG deg for tiden, og at det er to forskjellige ting, så har hun et problem.

Tut og kjør hvis DU mener det er riktig.

 

Endelig :innocent: Ja, da er det bare å kjøre på da!

 

Endelig fikk du tillatelse fra forumet? Kan ikke være lett å måtte drite midt på natta for eksempel, når mesteparten av brukermassen sover.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Det dere hadde er over og forbi, og hadde det vært meningen at dere skulle være sammen så hadde dere vært det. Du står ikke i mer gjeld til henne enn du føler selv, og det er ingen her som kan si at du er noe mer egoistisk enn henne. Hvis ikke hun klarer å se forskjell på forholdet hun har til deg for tiden, og forholdet hun har til venninen OG deg for tiden, og at det er to forskjellige ting, så har hun et problem.

Tut og kjør hvis DU mener det er riktig.

 

Endelig :innocent: Ja, da er det bare å kjøre på da!

 

 

Endelig fikk du tillatelse fra forumet? Kan ikke være lett å måtte drite midt på natta for eksempel, når mesteparten av brukermassen sover.

 

Nei da pleier jeg bare å knipe igjen ;)

Lenke til kommentar

Regel #1 World Wide: En eks er en eks. Drit i hva hun sier.

 

Dum regel! :p

Skal hun få lov til å styre følelsene hans - nok en gang?

 

Hva er det for slags damer dere har kommet ut for? Har alltid vært venner med mine ekser.. Går da an å gå for ei annen jente enn akkurat bare hun ene venninna til eksen.. Det er jo litt merkelig at det er akkurat HENNE han skal gå for. Har han ikke sjangs på andre?

Lenke til kommentar

Hva er det for slags damer dere har kommet ut for? Har alltid vært venner med mine ekser.. Går da an å gå for ei annen jente enn akkurat bare hun ene venninna til eksen.. Det er jo litt merkelig at det er akkurat HENNE han skal gå for. Har han ikke sjangs på andre?

 

Nooooo! :whistle: Jeg har ikke det.

 

 

Men liten oppdatering, jeg gir nok faen i denne jenta. Fant ut hun ikke var så pen after all. Var nok bare sett gjennom spriten og facebooks øyne.

Lenke til kommentar

Avhengig av hvem som slo opp. Slo hun opp, spesielt om det var en dårlig grunn eler gjort på en dårlig måte, kjør på. Hun slo opp med deg og såret dine følelser, da kan hun ikke sitte å forvente at du skal ta hennes følelser i betraktning.

 

Slo du opp, så synes jeg at du skal holde deg unna fordi du har allerede såret henne, og jeg synes ikke såre henne enda mer.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Første jeg tenkte da jeg så trådtittelen, var "hvorfor bry seg om hva eksen kritiserer deg for?". Har du virkelig gått med på maset hennes i et halvt år? Og du tror det er bedre for den "psykiske helsa" hennes at du gjør det sånn? Helt seriøst, kutt ut kontakta med henne!

 

Og da må du også tenke på at om du nailer venninna til eksen din så vil du sannsynligvis møte eksen din innimellom, med mindre du ødelegger vennskapet deres, for ikke å nevne den "psykiske helsa" til eksen din. Men akkurat det er your call.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...