Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksen sier jeg er egoistisk.


Anbefalte innlegg

Halla, jeg er vanligvis ikke typen som stiller spørsmål her, men har bare en liten ting jeg lurer på.

 

Eksen har fortsatt mye følelser for meg og det nærmer seg et halvt år siden break-up. Hun har fått en ny veninne på VGS som jeg syns er veldig fin og gjerne vil prøve meg på. Da sier hun at jeg er egoistisk som gjør dette?

 

 

Hva faen? Er da vel ikke egoistisk å gjøre det? :wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, du er vel forsåvidt det, men et bedre spørsmål er om det er riktig av deg å være egoistisk i dette tilfellet. Det vet vi for lite til å si noe om, men siden du spør må du jo være i tvil. Hvis du absolutt ikke føler noe som helst for denne nye jenta og bare vil score med henne fordi hun er "fin", synes jeg i grunnen du kan la det være. Men det vet du vel best selv.

Lenke til kommentar

Det er nok fordi hun ikke liker at du gjør noe med venninna, mens hun fortsatt har følelser for deg.

 

 

einstein_1.jpg

 

 

:nei2:

 

 

 

Men på en annen side, så er ikke du ansvarlig for hennes følelser.

 

:new_woot:

 

Eksen sliter høl i huet mitt. Maser som faen og syns at etter 6 måneder etter break-up skal jeg få lov til å gjøre som jeg vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Halla, jeg er vanligvis ikke typen som stiller spørsmål her, men har bare en liten ting jeg lurer på.

 

Eksen har fortsatt mye følelser for meg og det nærmer seg et halvt år siden break-up. Hun har fått en ny veninne på VGS som jeg syns er veldig fin og gjerne vil prøve meg på. Da sier hun at jeg er egoistisk som gjør dette?

 

 

Hva faen? Er da vel ikke egoistisk å gjøre det? :wallbash:

Jo, selvfølgelig er det egoistisk. Hvem andre er det du blir sammen med dama for da? Gud?

 

Det hun sier, er at det er vondt for henne at du har det godt med bestevenninna, og at du burde være forpliktet til å ta mer hensyn til følelsene hennes enn til hva du har lyst til selv. Uten videre grunn.

 

Tror du er litt for indoktrinert i hvordan samfunnets sjargong er, gitt. Ellers hadde du neppe blitt opprørt over at en kjerring ringer deg og begynner å avkreve deg ditt og datt.

 

Gutter er ofte gode på en ting - holde kjeft. Og dersom du blir forbanna på denne kjerringa, så behandle henne som en telefonselger. Og legg på.

 

Chill, kølla. :yes:

Lenke til kommentar

Atte fytte FAEN! Den kjerringa gnager hull i huet mitt azz! Etter 6 jævla måneder så blir jeg fortsatt oppringt og fortalt hva jeg skal gjøre og ikke gjøre! Er vel for faen ikke hennes sak om jeg prøver meg på en jente selv om dette skulle være en veninne?

 

FY faen ass... :mad:

 

Tror ikke du legger frem hele og fulle sannheten jeg. Tror det er bare bruddstykker du kommer med. Uansett så ER det egoistisk fordi dette er hennes NYE venninne.. Og her kommer du, eksen og skal bli sammen med hennes nye venninne - og dermed tar du venninna hennes fra henne. Ikke i ordets rette forstand, men slik forholdene er, så er det slik det blir.. Og et slag i trynet rett foran eksen din.

 

Er ikke du egoistisk så vet ikke jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bryr du deg om eksen din? hviss ikke er det vel bare å drive på som vanlig..?

 

Jeg gjør vel strengt talt ikke det, men hun er ganske langt nede psykisk så vil ikke utsette henne for noe veldig jævlig. Når det er sagt veier det ikke opp det faktum at jeg er singel og har vært fri fra henne i ett halvt år nå. Da er det på tide at jeg får drive som jeg vil.

 

Og når jeg liksom rive meg løs fra henne? Hun vil sitte på meg hele livet dersom jeg ikke sier hvor skapet skal stå snart.

Lenke til kommentar

Bryr du deg om eksen din? hviss ikke er det vel bare å drive på som vanlig..?

 

Jeg gjør vel strengt talt ikke det, men hun er ganske langt nede psykisk så vil ikke utsette henne for noe veldig jævlig. Når det er sagt veier det ikke opp det faktum at jeg er singel og har vært fri fra henne i ett halvt år nå. Da er det på tide at jeg får drive som jeg vil.

 

Og når jeg liksom rive meg løs fra henne? Hun vil sitte på meg hele livet dersom jeg ikke sier hvor skapet skal stå snart.

 

Så du hadde ikke brydd deg dersom hun ikke var så mye psykisk nede, kinkig sitasjon, vel, eg mener du kan gjøre som du vil, livet går videre så. Eg ville sakt hvor skapet står med en gang, ihvertfall ikke gji noen falske forhåpentninger. Desverre kan eg ikke hjelpe deg noe særlig, når eg synes du bryr deg om henne litt til hun er over deg. Men så er jo du også over henne, men ikke hun over deg.. :hmm: klarer egentlig ikke finne noen løsning, sorry :ermm:

Lenke til kommentar

Det dere hadde er over og forbi, og hadde det vært meningen at dere skulle være sammen så hadde dere vært det. Du står ikke i mer gjeld til henne enn du føler selv, og det er ingen her som kan si at du er noe mer egoistisk enn henne. Hvis ikke hun klarer å se forskjell på forholdet hun har til deg for tiden, og forholdet hun har til venninen OG deg for tiden, og at det er to forskjellige ting, så har hun et problem.

Tut og kjør hvis DU mener det er riktig.

Lenke til kommentar

Det dere hadde er over og forbi, og hadde det vært meningen at dere skulle være sammen så hadde dere vært det. Du står ikke i mer gjeld til henne enn du føler selv, og det er ingen her som kan si at du er noe mer egoistisk enn henne. Hvis ikke hun klarer å se forskjell på forholdet hun har til deg for tiden, og forholdet hun har til venninen OG deg for tiden, og at det er to forskjellige ting, så har hun et problem.

Tut og kjør hvis DU mener det er riktig.

 

Endelig :innocent: Ja, da er det bare å kjøre på da!

Lenke til kommentar

Det dere hadde er over og forbi, og hadde det vært meningen at dere skulle være sammen så hadde dere vært det. Du står ikke i mer gjeld til henne enn du føler selv, og det er ingen her som kan si at du er noe mer egoistisk enn henne. Hvis ikke hun klarer å se forskjell på forholdet hun har til deg for tiden, og forholdet hun har til venninen OG deg for tiden, og at det er to forskjellige ting, så har hun et problem.

Tut og kjør hvis DU mener det er riktig.

 

Endelig :innocent: Ja, da er det bare å kjøre på da!

 

"Kjør på hvis DU mener det er riktig", og du kjører på.. Dama di har gitt uttrykk for at det ikke er riktig av deg. Du trumper det igjennom likevel. Svaret på spørsmålet ditt er;

 

JA, DU ER EGOISTISK!!

selfish_by_yuumei.jpg

Endret av Patience
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det egoistisk.

 

Sier du at du vil prøve deg på venninnen til eksen din av andre grunner enn at det vil gjøre livet ditt bedre?

 

Det blir så klart ikke negativt av den grunn, omtrent alt(om ikke absolutt alt) vi gjør er egoistisk :)

 

er igrunn helt enig i det her.

 

i dette tilfelle tenker du kun på deg selv, og bryr deg lite om hva eksen din mener og føler om det. Såklart det er egoistisk :)

 

og som sitronsaft sier, trenger fortsatt ikke å være negativt.

det som teller er jo egentlig hva du føler om å såre eksen din..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...