Gå til innhold

Black Friday; Dagen med ekstra gode tilbud. Post her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er jo bare for deg å døpe om de tilbudene Dustin allerede har til svartfredag hvis du absolutt vil. Mange av tilbudene ellers er jo en vits. Apple slår jo virkelig på stortromma blant annet.

 

Men de tilbudene har de jo hatt lenge.. "Den store gavejakten" gikk jo bare ut på å presentere de allerede eksisterende tilbudene på en penere måte..

Lenke til kommentar

Vær nå glad for tilbud da, de kunne jo bare kjørt normale priser hele tiden. Virker som det er mange som forventer det jeg vil kalle for fantasitilbud.

 

Ellers er jeg veldig mot å innføre alle slags mulige tradisjoner fra utlandet. Vi har da klart oss helt fint uten black friday. For ikke å nevne Halloween.

Lenke til kommentar

Det er en SLC SSD, som da er et stort pluss. Men spørsmålet er jo uansett om kontrolleren er konkurransedyktig i forhold til for eksempel Sandforce eller Corsair C300. For ikke å snakke om at på tross av 65% rabatt, er den fremdeles dyrere enn konkurrentene.

 

Kan være et resultat av halv-hjertet googling, men finner bare sekvensielle ytelsestall på denne.

Lenke til kommentar

Det er en SLC SSD, som da er et stort pluss. Men spørsmålet er jo uansett om kontrolleren er konkurransedyktig i forhold til for eksempel Sandforce eller Corsair C300. For ikke å snakke om at på tross av 65% rabatt, er den fremdeles dyrere enn konkurrentene.

 

Kan være et resultat av halv-hjertet googling, men finner bare sekvensielle ytelsestall på denne.

Se i SSD-benchetråden. Du finner den under lagringsmedier-forumet. De som har kjøpt den har blitt skuffet i forhold til ytelsen på f.eks. C300.

 

SLC skal i teorien holde lenger da, men i vanlig bruk så bør en MLC holde i alt fra fem til ti år.

Lenke til kommentar

Samsvarer tilbudene fra komplett tilbudene fra MPX prismessig? Mao slipper jeg å stresse for å skaffe meg en C300 fra MPX, da komplett matcher prisen hele dagen?

Det får vi se på når MPX annonserer prisen på C300 kl 18! Jeg lurer på det samme. Jeg bestiller nok hos Komplett om prisforskjellen mellom de to er mindre enn 100 kr, siden jeg samtidig skal ha noe annet der :)

Lenke til kommentar

Har noen spørsmål vedrørende 2 maskiner på Black Friday tilbudet:

 

Hva kan jeg forvente av batteritid på ASUS U45JC?

 

Hvilken SSD av de på tilbud hos komplett vil være optimal til ASUS UL30A?

Er Crucial disken god nok, eller bør jeg velge WD?

 

Er på utkikk etter en skolemaskin og står ovenfor det store dilemmaet ytelse mot batteritid og vekt.

 

 

Kom gjerne med innspill :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...