Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

"Overdose" av avføringspiller.


Disorder

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg tok 5 avføringspiller i dag (Det stod fra 2-4 for en voksen person, så 1 for mye tok jeg). Hvorfor? Jo, fordi jeg er dum i hodet og vil sjekke hvordan det er å ha en storslagen diarè.

 

Er dette farlig eller vil det bare bli en god tur på do, er vel spørsmålet mitt.

 

Takker for svar.

Endret av Disorder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tok 4stk engang. Når de begynte å fungere så fikk jeg jævlig vondt i magen (nesten som magekramper) å hadde en jævlig diare som gjorde vondt som F! ikke å anbefale med mindre man har forstoppelse/treig mage ...

Lenke til kommentar

Avføringstabletter er morro..

 

Hadde endel av dem i kaffen til en lærer vi ikke likte så veldig på videregående.. skal si det funka, ansiktet hans når dette slo til brått var og er noe av det aller morsomste jeg til dags dato har sett.. det er snart 20 år siden, men jeg kommer ikke til å glemme det :D

 

hadde vel en 7-8 stk i kaffen hans,det var "restlager" etter mormor til en i klassen som hadde vandra heden.. men ikke spør meg om styrke eller merke, det husker jeg ikke. men at det funka er hevet over enhver tvil, hele klassen var med på det.. og hele skolen sto bak da rektor skulle ha noen til avhør.. ingen sladret på noen..

Endret av Scanor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...