Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Four waves planned so far - day isn't over yet." fra Stephen Reid på twitter. 4 planlagte waves altså, men kanskje mulighet for flere. Bare å krysse alt man har av fingre.

 

Ser ut som om det går veldig smooth. Et par timer er omtrent tiden det tar å levle opp en char og komme til neste verden også. Sikkert ikke tilfeldig, slik sett.

 

Mange amerikanske servere er fulle nå dog. Og et knippe euro også.

Lenke til kommentar

"Four waves planned so far - day isn't over yet." fra Stephen Reid på twitter. 4 planlagte waves altså, men kanskje mulighet for flere. Bare å krysse alt man har av fingre.

Hadde ikke blit lei meg om konto nummer to kom i gang og.

junior er dritt sur for at hans "normal" edition enda ikke er med.

Har jeg dårlig samvittighet for at far tar CE? nope..

 

Anyway, load er light på de aller fleste serverne.

Lenke til kommentar
Anyway, load er light på de aller fleste serverne.

 

http://www.swtor.com/server-status står ingen Europeiske servere som light. De aller fleste er medium. Noen heavy. En del fulle.

 

Men så rapporterer jo flere at in-game server load sier noe helt annet, og som Stephen Reid sa så betyr ikke full noe annet enn MULIGHET for køer.

 

Så vidt jeg vet så har det enda ikke vært kø på Bloodworthy og den har jo vært "full" siden wave nr1?

Lenke til kommentar

Det er ganske tydelig at hvis du ikke la inn pre-order innen de første 1-5 dagene det var mulig, så får ikke du tilgang i dag. Min pre-order er fra september tror jeg (hvis datoen på kontoen skrives med månede først) så jeg må vente til i morgen i alle fall.

 

*sad face*

 

EDIT:

 

If you were not invited during today's invites, don't worry! We will continue to invite more people as Early Game Access continues.

 

Betyr det at de er ferdig for i dag?

 

Don't worry, there are still more invites coming today! We will announce when the next wave is sent.
Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Det er ganske tydelig at hvis du ikke la inn pre-order innen de første 1-5 dagene det var mulig, så får ikke du tilgang i dag.

 

De har ikke kommet lenger enn til 23.juli på lista. Rimelig skuffende greier hvis de ikke engang får inn juli preorders i løpet av dagen (sitter selv og venter på at de skal komme til 26.juli).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...