Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teit spørsmål: Jeg har oppdatert launcheren, men kommer ikke inn fordi jeg ikke har et aktiv abonnement. Hvordan får jeg det? Eller er det bare en kronglete måte å si at jeg må ha fått den mailen først? Registrerte pre-orderkoden i slutten av august.

 

Får samme beskjed. Går ut i fra at det er en måte å si at du ikke har fått mailen. Jeg registrerte 2 uker etter de starta med pre orders.

Lenke til kommentar

Teit spørsmål: Jeg har oppdatert launcheren, men kommer ikke inn fordi jeg ikke har et aktiv abonnement. Hvordan får jeg det? Eller er det bare en kronglete måte å si at jeg må ha fått den mailen først? Registrerte pre-orderkoden i slutten av august.

 

Ingen har aktivt abonnement :) Bare vent på mail du nå :)

 

Men det er kaldt ute, og jeg har allerede sjekket postkassen fire ganger. Må jeg sjekke enda en gang? :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

utroooooolig skuffet over gameplayet:( er akuratt som alle andre mmoer som er ute:( seigt og repeterende:(

blir nok avbestilling av spillet desverre:/

Men til fanboyz som kommer til å klikke på meg nå.....er bare MIN mening!:D ta det med ro:) God spilling!

Da er nok rett og slett ikke MMO noe for deg :) De kan ikke treffe alle kunder rett i hjertet. ;)

Lenke til kommentar

utroooooolig skuffet over gameplayet:( er akuratt som alle andre mmoer som er ute:( seigt og repeterende:(

blir nok avbestilling av spillet desverre:/

Men til fanboyz som kommer til å klikke på meg nå.....er bare MIN mening!:D ta det med ro:) God spilling!

Da er nok rett og slett ikke MMO noe for deg :) De kan ikke treffe alle kunder rett i hjertet. ;)

 

 

 

joda jeg elsker mmoer:D

spillte wow i 2år, guild wars i 3år og rift i nesten 1...så ja elsker mmoer, men er bare veldig lei av at alle er prikk fu!#%¤# like:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Teit spørsmål: Jeg har oppdatert launcheren, men kommer ikke inn fordi jeg ikke har et aktiv abonnement. Hvordan får jeg det? Eller er det bare en kronglete måte å si at jeg må ha fått den mailen først? Registrerte pre-orderkoden i slutten av august.

 

Ingen har aktivt abonnement :) Bare vent på mail du nå :)

 

Men det er kaldt ute, og jeg har allerede sjekket postkassen fire ganger. Må jeg sjekke enda en gang? :p

 

Jeg trosset kulde og storm , fant pakken fra CDON i postkassa :) . Spillet luktet godt også , snuser alltid inn papiret i boksene :) Godtlukt denne gangen :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Teit spørsmål: Jeg har oppdatert launcheren, men kommer ikke inn fordi jeg ikke har et aktiv abonnement. Hvordan får jeg det? Eller er det bare en kronglete måte å si at jeg må ha fått den mailen først? Registrerte pre-orderkoden i slutten av august.

 

Ingen har aktivt abonnement :) Bare vent på mail du nå :)

 

Men det er kaldt ute, og jeg har allerede sjekket postkassen fire ganger. Må jeg sjekke enda en gang? :p

 

Jeg trosset kulde og storm , fant pakken fra CDON i postkassa :) . Spillet luktet godt også , snuser alltid inn papiret i boksene :) Godtlukt denne gangen :)

 

Pakken? Hva skal man med sånt? :p Lastet ned hele greia for noen dager siden. ;)

Lenke til kommentar
Rockjaw Stephen Reid

Let me go ask. No wait - make that 'beg'. LET MY PLAYERS IN

1 minute ago

 

Rockjaw Stephen Reid

Like, a 'let more people into the game' sort of reward.

1 minute ago

 

Rockjaw Stephen Reid

Woah! Look at those numbers. 500K huh? Maybe that deserves a reward.

2 minutes ago

 

Rockjaw Stephen Reid

Also! We're a couple of hundred away from 500K 'likes' on Facebook! C'mon, you like us, right?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...