Gå til innhold

Radeon HD 6970 får avdukingsdato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nesten alle spill har jo den forferdelige grønne logoen smørt utover oppstartskjermene sine og alltid det samme budskapet "Nvidia, the way its ment to be played"Det har ikke noe å si om den logoen er splasha der, mange av de spillene der fungerer som regel like bra eller bedre på ATI alt ettersom hvilket kort du har. Spør du meg så virker det mer som markedsføring og ikke at Nvidia har bedre support i de spillene disse reklamene vises, hvis det er noen konspiratorer blandt oss så får vi vel noen morsomme kommentarer til akkurat det der.Nei jeg er ingen ATI-Fanboy, har vurdert å kjøpe 480 nå som de blir billigere, så ikke start flamewars, jeg har ikke unødvendig hat mot merker, hva er vitsen så lenge produktene du kjøper leverer det du er ute etter.for å komme til saken her:Gleder meg til å se hvordan disse kortene presterer i div spill og tester, alltid spennende med ny hardware, dog siden dette ikke er en ny generasjon med Skjermkort så er det ikke like spennende, men husk da folkens, de nye kortene er ikke forferdelig mye bedre og prisene på 58xx serien går ned garantert fordi den skal jo byttes ut av 68xx serien, så 58xx serien vil ikke bli produsert lengre...fin mulighet til å anskaffe seg veldig bra kort for en grei penge :) Regner med at det samme gjelder Nvidia.

Lenke til kommentar

58xx blir fortsatt erstattet av 69xx ;)

Uansett sponser nok Nvidia mer enn at de betaler noen hundretusen for å ha logoen sin der...

Feks levere quadrokort til utviklere, eller rett og slett hjelpe til med utviklingen.

Leser jo på Crytek at de har tett samarbeid med Nvidia, Intel og Microsoft :)

Er da bedre at de bruker den grønne kvalitetslogoen til Nvidia enn å ikke ha noe som helst :yes:

 

Forøverig er det ingenting som tyder på at du er fanboy, verken i posten din eller avataren :D j/k

 

Sorry OT...

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg man kunne spart seg de sekundene i oppstarten på å slippe å se reklame som "the way its ment to be played". Man betaler for produktet og vil belemres minst mulig med unødvendig reklame.

 

De kunne brukt mer av in-game reklame i stedet :p

 

 

58xx blir fortsatt erstattet av 69xx ;)

Uansett sponser nok Nvidia mer enn at de betaler noen hundretusen for å ha logoen sin der...

Feks levere quadrokort til utviklere, eller rett og slett hjelpe til med utviklingen.

Leser jo på Crytek at de har tett samarbeid med Nvidia, Intel og Microsoft :)

Er da bedre at de bruker den grønne kvalitetslogoen til Nvidia enn å ikke ha noe som helst :yes:

 

Forøverig er det ingenting som tyder på at du er fanboy, verken i posten din eller avataren :D j/k

 

Sorry OT...

 

 

Hehe, ja avataren min har hinter vel litt den veien til at jeg faktisk liker ATI, saken er enkel, jeg har brukt ATI i mange år nå, men jeg har skifta kort sjelden, det kortet jeg har nå er vel snart 3 år gammel 4870x2, det med logo på starten av spill....jeg pleier som regel og legge inn blanke .bik filer slik at oppstarten går fortere, men jeg syns det er sjelden man ser en ATI logo i spillene, men de markedsfører jo på et litt annet nivå, Nvidia er flinkere til det.

Har et par kompiser som er fanboys dog, skulle sett ansiktene dems når jeg sa jeg vurderte Nvidia neste gang haha, skjønner ikke hvorfor det er så ille å gå for et annet skjermkort...i mine øyne så er det ytelsen av produktet som er viktig...ikke klistremerket.

 

Cryengine er perfekt for testing den, brukte den og andre spill ovenfor 3Dmark før, fordi 3Dmark ga ikke en ordentlig poengsum for meg og siden kortet mitt gjorde det bra i sin tid, så syns jeg det er viktigere å bruke spilltesting enn 3Dmark.

 

 

snapback.pngTheo343 skrev 15. november 2010 - 17:26:

 

Personlig synes jeg man kunne spart seg de sekundene i oppstarten på å slippe å se reklame som "the way its ment to be played". Man betaler for produktet og vil belemres minst mulig med unødvendig reklame.

 

De kunne brukt mer av in-game reklame i stedet :p

Som jeg sa tildigere i posten her så kan man jo også fjerne disse videoene, det krever ikke så alt for mye, har vært mange spill hvor det holder bare å slette de...bare husk å legg filmene i en backup mappe først sånn i tilfellet.

Endret av Karnesh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...