Gå til innhold

Forumoppgradering natt til torsdag 11. november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søkefeltet i venstre meny er nå litt for stort i Opera.

diskusjon.png

 

*edit*

 

Ikke si meg dette ble fikset akkurat i det jeg postet?....

Det ble det nok. En god stund før det og egentlig. Mads i drift har vært produktiv idag, lot han nesten ikke få hvile mellom 17 og 20:25 idag. ;)

 

Er ikke alltid nettlesere oppdaterer ting med en gang. Men det skjer som regel hvis du oppdaterer en side mens du er på den eller tømmer buffer/cache i nettleseren.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Siterer boksen som flyter i toppen av forumet for tiden:

Prøv og fjern informasjonskapslene tilknyttet Diskusjon.no, hjelper det fortsatt ikke? Tøm din buffer/cache. Les hvordan du tømmer buffer og fjerner informasjonskapsler i din nettleser. Hvis det ikke hjelper, eller du trenger mer hjelp; post her.

 

:)

 

 

Har nok gjort dette, og gjorde det en gang til akkurat nå - uten suksess, desverre. Får fortsatt ikke redigert innholdet som er skjult i en spoiler/skjul-tag.

 

Har også prøvd forskjellige nettlesere.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Har nok gjort dette, og gjorde det en gang til akkurat nå - uten suksess, desverre. Får fortsatt ikke redigert innholdet som er skjult i en spoiler/skjul-tag.

Hvilket innlegg gjelder det?

 

Det er noen innlegg postet før oppgraderingen til 3.0 (ikke 3.1) som i alle fall har problemer.

Lenke til kommentar

Innlegget ble sist oppdatert før 3.0-oppgraderingen og gamle spoilere ble da ikke oppdatert ordentlig. Hvis du gjør slik at du kan se bbkode når du redigerer innlegg kan du se at det i stedet er html der.

 

Jeg skal oppdatere innlegget for deg så det blir riktig, er nok klart om 5 minutter.

 

edit: fikset nå

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...