Gå til innhold

Test: Samsung Galaxy Tab


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

ER DET NOEN SOM VET OM LADEPLUGGEN FRA ENGLAND KAN BENYTTES? MÅ MAN KJØPE EN EGEN ADAPTER ELLER ER DET BARE Å BYTTE TIL NORSK LADER?(bLIR JO DYRERE)

Skal kjøpe min på lONDON gATWICH ONSDAG TIL 477 PUND.

Laderen er todelt, der stikket kan byttes ut avhengig av hvor du er.

PS! Trykk en gang på CAPS LOCK knappen din, evt sjekk at du ikke har et lys under A på tastaturet før du skriver innlegg

Takk skal du ha! Endelig noen som kunne forklare meg hva den der caps locken er til! Tusen takk!!!!

Lenke til kommentar

bestillte galaxy tab fro pixmania. 4 dager og jeg hentet den på posten. Testet den i ca 5 timer med det som er.

 

For å besvare noe av det jeg har lest her:

 

- Har tvilling simkort..ringer senderer mms, sms, kamera ringing perfekt.

- Kan kan koble usb2.0 til medfølgende kabel.

- Ingen eller ubetydelig lagg med medfølgende nettleser.

- Mange smarte løsninger

- IKKE FOR LITEN!

- Flash støtten fungerer utmerket.

- Satt i 32GB mini SD kort

 

Førsteinntrykket er uforbeholdent positivt. TAB ligger foran ipad på flere områder, med det varer vel bare til neste generasjon ipap. Konkurranse er bra og TAB er i teten:) Jeg kan ikke annet enn å anbefale denne!

Lenke til kommentar

bestillte galaxy tab fro pixmania. 4 dager og jeg hentet den på posten. Testet den i ca 5 timer med det som er.

 

For å besvare noe av det jeg har lest her:

 

- Har tvilling simkort..ringer senderer mms, sms, kamera ringing perfekt.

- Kan kan koble usb2.0 til medfølgende kabel.

- Ingen eller ubetydelig lagg med medfølgende nettleser.

- Mange smarte løsninger

- IKKE FOR LITEN!

- Flash støtten fungerer utmerket.

- Satt i 32GB mini SD kort

 

Førsteinntrykket er uforbeholdent positivt. TAB ligger foran ipad på flere områder, med det varer vel bare til neste generasjon ipap. Konkurranse er bra og TAB er i teten:) Jeg kan ikke annet enn å anbefale denne!

 

Den utgava du mottok frå Pixmania var den ei nordisk utgave med norsk språk osv? Sit og vurderer å kjøpe derifrå no sidan prisen deira har tippa under 6000.

Lenke til kommentar

bestillte galaxy tab fro pixmania. 4 dager og jeg hentet den på posten. Testet den i ca 5 timer med det som er.

 

For å besvare noe av det jeg har lest her:

 

- Har tvilling simkort..ringer senderer mms, sms, kamera ringing perfekt.

- Kan kan koble usb2.0 til medfølgende kabel.

- Ingen eller ubetydelig lagg med medfølgende nettleser.

- Mange smarte løsninger

- IKKE FOR LITEN!

- Flash støtten fungerer utmerket.

- Satt i 32GB mini SD kort

 

Førsteinntrykket er uforbeholdent positivt. TAB ligger foran ipad på flere områder, med det varer vel bare til neste generasjon ipap. Konkurranse er bra og TAB er i teten:) Jeg kan ikke annet enn å anbefale denne!

 

Den utgava du mottok frå Pixmania var den ei nordisk utgave med norsk språk osv? Sit og vurderer å kjøpe derifrå no sidan prisen deira har tippa under 6000.

Det var fransk språk da jeg startet den. Klarte å finne system of språk menyen relativt kjapt. Ikke norsk tastatur, men det ble lastet lett ned i fra market gratis. Når det var lastet måtte det noen enkle grep til for at det skulle være gjeldende tastatur. Nå er den satt opp slik jeg vil ha den:)

 

Ang prisen: Jeg ønsker også å få ting så billig som mulig, men etter å ha trålet hundrevis av tester osv tok jeg valget o at denne skal jeg ha. Penger er ikke mye verdt hvis det er noe man bare skal ha.

 

I Markets er det en rekke gratis programmer. E-bok leseren er god.

 

Jeg savner en plass å legge den fra meg liksom - så må nok skaffe noe å legge den i - har snoket litt på ebay..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

bestillte galaxy tab fro pixmania. 4 dager og jeg hentet den på posten. Testet den i ca 5 timer med det som er.

 

For å besvare noe av det jeg har lest her:

 

- Har tvilling simkort..ringer senderer mms, sms, kamera ringing perfekt.

- Kan kan koble usb2.0 til medfølgende kabel.

- Ingen eller ubetydelig lagg med medfølgende nettleser.

- Mange smarte løsninger

- IKKE FOR LITEN!

- Flash støtten fungerer utmerket.

- Satt i 32GB mini SD kort

 

Førsteinntrykket er uforbeholdent positivt. TAB ligger foran ipad på flere områder, med det varer vel bare til neste generasjon ipap. Konkurranse er bra og TAB er i teten:) Jeg kan ikke annet enn å anbefale denne!

 

Virker markedet som det skal?

Har du andrid telefon?

Kan du installere dei samme programma på Tab'ns om på mobilen uten å kjøpe på nytt?

Vurderer denne sterkt som førjuls presang!

Lenke til kommentar

bestillte galaxy tab fro pixmania. 4 dager og jeg hentet den på posten. Testet den i ca 5 timer med det som er.

 

For å besvare noe av det jeg har lest her:

 

- Har tvilling simkort..ringer senderer mms, sms, kamera ringing perfekt.

- Kan kan koble usb2.0 til medfølgende kabel.

- Ingen eller ubetydelig lagg med medfølgende nettleser.

- Mange smarte løsninger

- IKKE FOR LITEN!

- Flash støtten fungerer utmerket.

- Satt i 32GB mini SD kort

 

Førsteinntrykket er uforbeholdent positivt. TAB ligger foran ipad på flere områder, med det varer vel bare til neste generasjon ipap. Konkurranse er bra og TAB er i teten:) Jeg kan ikke annet enn å anbefale denne!

 

Virker markedet som det skal?

Har du andrid telefon?

Kan du installere dei samme programma på Tab'ns om på mobilen uten å kjøpe på nytt?

Vurderer denne sterkt som førjuls presang!

 

Det kan være endel applikasjoner som ikke finnes i market, grunnet at utviklere må si eksplisitt at de støtter store skjermer, samme grunnen til at det tok litt tid før mange applikasjoner ble tilgjengelig for telefoner med små skjermer (x10 mini etc.)

 

Programmer du har kjøpt følger din Googlekonto (google checkout faktisk), så hvis du setter opp galaxy med samme googlekonto vil du også få tilgang til programmer du har kjøpt tidligere.

 

/Espen

Endret av MrEspen
Lenke til kommentar

Da var taben i hus, og må si jeg er veldig fornøyd så langt (ny-kul-dingsefaktoren er veldig høy med denne). Men jeg har et lite spørsmål, som noen kanskje kan svare på.

 

I natt lå telefonen på nattbordet i det jeg antar kalles standby/sleep (dvs. skjermen er av, men hvis jeg trykker av/på-knappen våkner den opp med en gang og kan låses opp ved å dra et hengelåsikon til høyre). Men når jeg går til Settings -> About phone -> Battery use -> Cell standby så står det nå 53m 14s. Det er minst 12 timer siden jeg sist hadde telefonen koblet til lader eller PC, ei heller har jeg skrudd den av (kun standby/sleep). Det virker også som om de andre tellerene har lave verdier, f.eks. står det at skjermen har vært på i 16m, men jeg tror virkelig den har vært på mye mer enn det.

 

Blir denne batteribruksstatistikken nullstilt av seg selv, eller hva er det som skjer?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Synes det er rart at ikke prisen på denne trekker ned. Nå får man iPads grunnmodell for 4 tusen kroner, og den rimeligste Galaxy Tab'en må man fortsatt ut med over 6 tusen kroner for - uten operatørbinding. Har nettopp kjøpt meg en Archos 70 selv, den selges i Norge for rundt 2.500 kroner (kjøpte min direkte fra Archos). Den er svært lik Tab'en, bare uten 3G (men har BT slik at den kan kobles mot en mobil). I tillegg er den tynnere og lettere. Savner en test av denne på Amobil, men det ser ut som redaksjonen er veldig bundet opp mot mainstream-produkter, og det er litt dumt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...