Gå til innhold

Gran Turismo 5 er sendt til trykkeriet (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ikke opprinnelig Gran Turismo 5 lanseres i 2007? Tre års utsettelse må jeg si er utrolig! Kamerat av meg har prøvd spillet, og er langt i fra imponert, han syntes Forza Motorsport 3 er vesentlig bedre!

 

~ Mortis

 

Skal si du har peilinga Mortis :thumbdown:

Det har aldri vært sagt at spillet skulle lanseres i 2007. Første offisiele lanseringsdato ble gitt under Tokyo Game Show i fjor og spar oss for sammenligninger med Forza. La i hvert fall spillet bli lansert før kaklingen begynner. Ser for meg alle trådene som handler om "Forza er bedre enn GT" og vice versa, så spar oss i hvert fall for det før spillet har kommet i butikken. Start your engines, let the race begin...

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Jeg tenkte at det kunne være en type demo av noe slag i en eller annen messeforbindelse (tenkte dog elektromesse. Men hvor godt inntrykk får man av et spill som GT5 på få minutter i en stressa hall i en jump-in situasjon? Neppe noe man kan sammenligne særlig godt med FM3 hjemme i godstolen.

 

Selv er jeg knallfornøyd med FM3 og kjøreflølelsen/kontrollen det gir, men skal jeg få noe godt sammenlignbart inntrykk av GT5 må det være i samme avslappa og ubegrensa omgivelser.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Skulle ikke opprinnelig Gran Turismo 5 lanseres i 2007? Tre års utsettelse må jeg si er utrolig! Kamerat av meg har prøvd spillet, og er langt i fra imponert, han syntes Forza Motorsport 3 er vesentlig bedre!

 

~ Mortis

 

Men kan ikke du og kompisen din bare holde dere til Xbox da? Fint det :thumbup:

 

Rimelig standard svar i grunn. Det må være lov å sette konkurrenter opp mot hverandre...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...