Gå til innhold

HTC Desire HD - Teknisk diskusjon - Tips & triks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som ikke får GPS signal på telefonen min når jeg sitter inne i ett hus? hvis jeg slår på at kart greiene skal bruke wifi til å finne posisjonen min bommer den med nesten en og en halv kilometer når jeg er hjemme. På iphone så er det visst ikke noe problem med tak over hodet? håper litt at det er defekt så jeg kan lever inn telefonen og få det fikset...

Lenke til kommentar

Noen som vet om en god musikkspiller? Har brukt PowerAMP i det siste, men demoen er gått ut, så jeg er på jakt etter ny spiller. HTCs spiller er jo langt fra dårlig (lydmessig), men jeg har aldri vært borti så mye rot. Det tar meg 4 dager for å finne et album. Hvertfall.. for å kompensere for SRSen til den innebygde så må jeg ha EQ. Det viser seg å ikke være så lett å finne dem.

 

Har nå prøvd disse:

 

- WinAMP = Greit og godt UI, men søppellyd.

- 3 (Cube) = Grei spiller om man er villig til å bruke flere minutter på å finne en sang. Dårlig lyd.

- DoubleTwist = Ingen EQ.

- MixZing = Har EQ, men den er ubrukelig. Har også det styggeste UIet jeg har sett.

 

Noen anbefalinger sett bortifra de jeg har nevnt her?

Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=614697

Denne anbefales på det varmeste, den har en hjelpestropp som gjør det enkelt å ta ut telefonen av hylsteret.

Har denne. Er fornøyd også, men hva som er poenget med den hjelpestroppen som bare henger og slenger, skjønner jeg ikke. De kunne ha laget den uten den - jeg bruker den i alle fall ikke.

 

 

Bare jeg som ikke får GPS signal på telefonen min når jeg sitter inne i ett hus? hvis jeg slår på at kart greiene skal bruke wifi til å finne posisjonen min bommer den med nesten en og en halv kilometer når jeg er hjemme. På iphone så er det visst ikke noe problem med tak over hodet? håper litt at det er defekt så jeg kan lever inn telefonen og få det fikset...

Du har huket av at telefonen skal bruke GPS-satellitter? (instillinger - plassering)

Virker på meg som om denne ikke er på hos deg. Telefonen din finner heller lokasjonen din med bruk av mobilnettet.

Lenke til kommentar

Her om dagen skulle jeg rine en kollega, og havnet hos noen helt andre. Hvordan kan man rote til noe så enkelt som ringing? Litt frustrerende.

Og i blant fungerer ikke den nederste raden med snarveier over docken på startskjermen min.

Begge deler har skjedd i det siste, og er irritasjonsmomenter jeg fint kunne vært foruten.

Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=614697

Denne anbefales på det varmeste, den har en hjelpestropp som gjør det enkelt å ta ut telefonen av hylsteret.

Har denne. Er fornøyd også, men hva som er poenget med den hjelpestroppen som bare henger og slenger, skjønner jeg ikke. De kunne ha laget den uten den - jeg bruker den i alle fall ikke.

 

Hentet min på Komplett i sted, må si meg litt enig angående den stroppen, det er jo bare å dytte telefonen opp nedenfra. Men jeg er meget fornøyd, har lett lenge etter en slik.

Lenke til kommentar

Funker bra hos meg :) Huset er i tre. Bommer av og til og sier jeg er hos naboen, som er 10-15m vekke, men ikke noe mer.

Sikker på at det er GPS og ikke lokalisering via Wi-Fi du kjører da? :)

 

Rimelig sikker ja. Har prøvd begge :) Med Wi-Fi viste den riktig adresse, mens med GPS viste den hos naboen.

Lenke til kommentar

Hvilket backup-program bruker dere for å ta backup av alle programmer dere har lastet ned.

 

Jeg har lastet inn noen programmer som oppdaterer og lagrer database på tlf med info fra meg. Om jeg skal legge inn ny versjon av f.eks operativsystemet vil vel alt dette bli slettet. finnes det backup-programmer som f.eks nokia ovi? Hvor man lagrer ALT på pc'n ved bruk av datakabel ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...