Gå til innhold

FIFA 11 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FY FAEN!!!! Nice :thumbup:

Hvor mye er han vært? sånn ca

 

Solgte han for 1.3M :( Jeg kjøpte 95 Messi for en måned siden for 3.5M..

 

Her er teamet mitt da. Fått inn de nye TOTYene

 

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#c9Cmn4dobaXkV

Sykt bra lag :ohmy:

Hvor mye penger har du?

 

Nå? Ca. 2M. Har tjent 1M + byttet ut 90 Xavi->91 Xavi, 90 Iniesta->91 Iniesta, 88 Alves->89 Alves bare ved hjelp av 5000-pakkene.

Lenke til kommentar

Vant nettopp en kamp online 3-0. I stockholm cup, med et lag der alle spillerene mellom 75-80 i rating. Han jeg spilte mot hadde ganske bra lag 83 i rating.

 

Etter første omgang var stillinga 3-0. Da begynte han å sentre ballen bak med seg hele omgangen, jeg fikk tak i ballen noen par ganger. En av de gangene jeg fikk ballen banket jeg ballen i tverrleggeren. :dribble:

 

Var drit kjedelig å se på at spillte ballen der bak. til slutt fikk han 66% possesion eller noe, var ihvertfall nær 70.

Endret av No Life
Lenke til kommentar

Har hørt at UT kan gi bug når man skal spille vennskapskamp i offline modus, og nå skulle jeg spille en kamp mot broren min med Aston Villa, og kjente ikke igjen et eneste navn. Carew var plutselig Cariello, mens Petrov var Biso elns. How to fix this?

 

laste ned siste lagoppdatering. har hatt samme problem selv.

Lenke til kommentar

kjøper packer nå og da, og det beste jeg har fått er (husker ikke navn) solgte jeg for 1.200. .... så vet ikke om det er lurt å kjøp eller ikke? pkhamre hva sier du? hvor mange pakker kjøper du ?

 

Siden igår har jeg kjøpt ca. 500x 5000-pakkene.

 

Helt sykt pkhamre. Bruker du fortsatt 59 metoden eller? Jeg har kjøpt tre pakker de siste dagene, men får jo ingen ting av verdi. Beste er en Rafael. Men du kjøper vel en del flere pakker regner jeg med.

 

Noen som forresten vet verdien på CF > ST kort?

 

Ikke så mye 59 nå som markedet går litt bananas med så mye IF i pakker.

 

CF > ST rundt 5000.

Lenke til kommentar

kjøper packer nå og da, og det beste jeg har fått er (husker ikke navn) solgte jeg for 1.200. .... så vet ikke om det er lurt å kjøp eller ikke? pkhamre hva sier du? hvor mange pakker kjøper du ?

 

Siden igår har jeg kjøpt ca. 500x 5000-pakkene.

 

Helt sykt pkhamre. Bruker du fortsatt 59 metoden eller? Jeg har kjøpt tre pakker de siste dagene, men får jo ingen ting av verdi. Beste er en Rafael. Men du kjøper vel en del flere pakker regner jeg med.

 

Noen som forresten vet verdien på CF > ST kort?

 

Ikke så mye 59 nå som markedet går litt bananas med så mye IF i pakker.

 

CF > ST rundt 5000.

 

 

 

Har kjøpt en del packs og har fått 1 IF, Tasci fra Bundesliga. Crappy. Eneste IF jeg har fått siden tidenes morgen. Så du har vel bare gullhår i baken ;)

 

Gjerne kjøpe mine serie a players dyrt så skal jeg ''role the dice'' med 5k pakkene jeg også. hehe

Endret av daanielb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...