Gå til innhold

FIFA 11 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vis oss et bilde så er det lettere å hjelpe.

 

Har skaffet meg Casillas nå. Har funnet en mulighet som gjør at jeg tjener 5000 coins i timen. Ikke alt for mye, men helt greit. Planen er nå å spare meg opp til ca 30 000 så tar jeg å kjøper pakker og håper på TOTY-spillere som jeg kan selge dyrt.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Pro's: Du vinner turneringer.

Con's: Du får masse hatmeldinger.

 

Neida, men fra spøk til alvor. Eg har alltid vært en spiller som liker gjennombruddspasninger og at det ikke er så mye avstand mellom leddene på banen. Med 4-4-2 så syns eg det ble altfor stor avstand fra backene og frem til midtbanen så eg ble alltid utspilt i de rommene.

 

Har du kjappe vingbacker så får du godt press og mulighet til innlegg, selv om eg som sagt er mer gjennombrudds type. Men da kan du fort bli tatt litt på senga ved ett kjapt kontringsangrep viss du da står med 3 backer, men igjen om disse er noenlunde raske til beins så skal ikke det heller være store problemet.

 

Eg syns vertfall dette funket MYE bedre enn feks 4-4-2.

 

EDIT: JADDA, TOTY Cole, endelig noe å juble litt for.

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på gullkortene? Det ene gullkortet er svart der egenskapene står, mens det andre er det gull over hele kortet?

 

De svarte er IF-kort såkale In-Form. Det er en spiller som har prestert godt uken før og har kommet ut i en begrenset utgave med enda bedre egenskaper enn den "vanlige" varianten.

Lenke til kommentar

Vant endelig EA Sports Cupen igjen etter 3(!) strake finaletap. Møtte en med bare inform Serie A-spillere, fikk Ramos utvist etter 45 min og lå under både 1-0 og 2-1. Men klarte å snu det og vant etter straffer. Så fantastisk deilig.

 

Noen som forresten har en oversikt over når det er Happy Hour når det gjelder pakkene. Tror jeg satser på å spare opp mye coins til happy hour for så å kjøpe mange da.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Vis oss et bilde så er det lettere å hjelpe.

 

Har skaffet meg Casillas nå. Har funnet en mulighet som gjør at jeg tjener 5000 coins i timen. Ikke alt for mye, men helt greit. Planen er nå å spare meg opp til ca 30 000 så tar jeg å kjøper pakker og håper på TOTY-spillere som jeg kan selge dyrt.

Hvordan tjener du 5000 i timen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...