Gå til innhold

Program til nedlastning av musikk (gratis)

Mariss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har alltid brukt Limewire til nedlasting av musikk, men den er jo nå blitt lagt ned. Så da lurer jeg på hvilken program jeg kan bruke, som er lovlig, bra og enkelt å bruke?

Setter stor pris på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spotify

Jaa, det bruker jeg. Men jeg mente et program hvor jeg kan overføre musikken til iTunes, så jeg får det innpå iPod og lignende. Glemte visst å nevne det.

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har alltid brukt Limewire til nedlasting av musikk, men den er jo nå blitt lagt ned. Så da lurer jeg på hvilken program jeg kan bruke, som er lovlig, bra og enkelt å bruke?

Du trodde vel ikke at Limewire var lovlig???

Vil du ha musikk på reisefot gratis og lovlig, kjøp deg en MP3 spiller som har FM radio.

Endret av AvidGamer
Skrevet

Hei!

Limewire er ikke, og har aldri vært ulovlig. Det er de fleste filene på Limewire som var ulovlige.

Skrevet

Hei!

Programmet du etterspør eksisterer ikkje.

• Liker 1
Skrevet

spotify

Jaa, det bruker jeg. Men jeg mente et program hvor jeg kan overføre musikken til iTunes, så jeg får det innpå iPod og lignende. Glemte visst å nevne det.

Da funker det jo fett å kjøpe sangene på Itunes. ;)

Skrevet

Hei!

Limewire er ikke, og har aldri vært ulovlig. Det er de fleste filene på Limewire som var ulovlige.

Hvis det var sant, ville den vel aldri blitt stengt ned? Så da er programmet ulovlig ifølge dommen.

Skrevet

Limewire er ikke ulovlig. Det var de opphavsrettbeskyttede filene som ble transportert over nettverket. Deling av filer er fullstendig lovlig så lenge de ikke er beskyttet av opphavsrett. :)

Skrevet

Bearshare fungerer vel. Hvor lovlig det er kan vel diskuteres

Nå har jeg installert programmet, og det ser veldig bra ut! Takk for svar :D

Skrevet

Limewire er ikke ulovlig. Det var de opphavsrettbeskyttede filene som ble transportert over nettverket. Deling av filer er fullstendig lovlig så lenge de ikke er beskyttet av opphavsrett. :)

Hvilket betyr at programmets bruk i praksis var ulovleg. I det minste 99.9% av den.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...