Gå til innhold

Kamptråd - Stoke vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vere enige i at Berba og Nani sovnar litt offensivt på 1-0, men herrgud for ei defensiv jobbing begge viser i dag. Når Berba vinner tre duellar på rad på Stoke sine dødballar då arbeider han iallefall for at vi skal vinne. Vi blir straffa hardt den eine gongen fleire spelarar mistar konsentrasjonen samtidig, men fy faen så deilig det er at vi ikkje fell saman som vi har gjort tidlegare, men faktisk tar grep og går for dei tre poenga. Etter scoringa spelar vi ut Stoke ganske enkelt og vi burde nok gjort meir av det tidligare også. Vidic er rett og slett eit beist i dag. Taper faen ikkje duellar og skal ikkje sleppe noko forbi seg, Rio gjer også ein veldig bra jobb der bak og sentralt i forsvaret har vi egentlig god kontroll heile kampen. VDS viser kor klok han er med å sette igang kontringar gong på gong, og det burde vi faktisk utnytta på ein betre måte. Chicharito har verkeleg spelt seg inn i hjerta til veldig mange i dag. Vi har laaaaaaaaaaangt igjen, for dette er kampar som vi bør kunne dominere mykje meir enn vi gjer om laget er i skikkelig form, men her trur eg resultatet og måten vi kjem tilbake på vil gje laget mykje sjølvtillit. Det kan bli viktig utover.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Merkelig hvor fantastisk en seier mot ett lag som Stoke kan føles. Til tross for at vi ikke spille en særlig god kamp til tider, så klarer vi å dra det i land. Det er akkurat dette vi har manglet så langt i sesongen.

 

Et lag som Stoke liksom. Men såklart. Man skal ikke være glad, her er det det negative som gjelder.

 

Det var ikke meningen å høres så negativ ut. Jeg er overlykkelig her jeg sitter. Jeg tenkte bare ett par sesonger tilbake hvor en sånn kamp nesten garantert var "bankers" og man var fornøyd hvis man vant. Nå er jeg ekstatisk. Jeg håper på at dett er starten på en god formkurve.

Lenke til kommentar

Var helt sjokkert da Stoke utlignet, og tenkte med en gang at dette ikke kunne gå veien. Chicharito! For en spiller, to mål borte mot Stoke er ikke barebare. Blir spennende å følge han videre, ganske sikker på at han kan bli en ekte måltyv i PL. Helt fantastisk å endelig få tre poeng på bortebane, men nå burde det snart ringe en bjelle for Fergie og co. Hvorfor angriper vi ikke etter å ha tatt ledelsen? Faen så lei jeg er forsvare ettmålsledelse-mentaliteten. Vi kan ikke spille slik hele sesongen, det passer oss bare ikke.

Lenke til kommentar

For å ikke glemme reaksjonen spillerene får fra Redarmy når de går i garderoben. Om ikke den følelsen gir inntrykk for de nye spesielt, og vekker instinktene til de gamle, ja da gjør ingenting det.

 

Uansett en god kamp som sagt. Det er fortsatt ikke perfekt, men vi vinner. Det er absolutt viktigst, så kan man bare glede seg til formen kommer skikkelig.

Lenke til kommentar

Merkelig hvor fantastisk en seier mot ett lag som Stoke kan føles. Til tross for at vi ikke spille en særlig god kamp til tider, så klarer vi å dra det i land. Det er akkurat dette vi har manglet så langt i sesongen.

 

Et lag som Stoke liksom. Men såklart. Man skal ikke være glad, her er det det negative som gjelder.

 

Det var ikke meningen å høres så negativ ut. Jeg er overlykkelig her jeg sitter. Jeg tenkte bare ett par sesonger tilbake hvor en sånn kamp nesten garantert var "bankers" og man var fornøyd hvis man vant. Nå er jeg ekstatisk. Jeg håper på at dett er starten på en god formkurve.

 

Sånne kamper var langt i fra sikre og det var like mye klaging da også.

 

Men men, ikke noen krangel nå, kanskje vi kan ha en posetiv kveld her på forumet

 

For å ikke glemme reaksjonen spillerene får fra Redarmy når de går i garderoben. Om ikke den følelsen gir inntrykk for de nye spesielt, og vekker instinktene til de gamle, ja da gjør ingenting det.

 

Uansett en god kamp som sagt. Det er fortsatt ikke perfekt, men vi vinner. Det er absolutt viktigst, så kan man bare glede seg til formen kommer skikkelig.

 

Hvilken reaksjon var det?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Møkkakjedelig kamp. Vi får sjeldent til finspillet vi er vant med United. Ble mye langballer i bakrom, for så å håpe på at Chichaito rakk dem. Stoke var etter mitt syn best med ballen. Greit vi vinner til slutt. Etter Cicharitos andre mål spiller vi United-fotball igjen.

 

3 poeng. Godkjent.

Lenke til kommentar

Kjedelig? Synest eg absolutt ikkje. Det var spennande og nervepirrande til tross for at eindel av finspelet mangla. Kommentatorane til Sky meinte det var blant sesongens mest interessante og morsomme kampar.

Dårlig skrevet av meg. Kjedelig med tanke på spillet til United. Synes vi slår for mye langt og klarerer for det meste. Spenningen var det lite negativt å si på. Hadde vi spilt uavgjort hadde nok flere vært enige.

Lenke til kommentar

ELSKER måten Chica scorer det første på. Det er så herlig ... jeg vet ikke hva, det er kunst, rett og slett kunst. :love:

Chicas beste kamp så langt for oss, mye mer involvert enn tidligere.

 

Resten av kampen ventet jeg på utligningen, og den kom lovlig sent men gutta kjemper seg tilbake og tar over kampen igjen. Herlig med årets første borteseier. Håper, som archanios er inne på, at de tar med seg dette videre.

 

 

For øvrig må jeg si det er litt merkelig at ikke flere spillere eller klubber prøver å trene på lange innkast. Skjer noe farlig hver jævla gang.

 

 

 

 

Og City med rødt kort på Boyata etter 4min :D

 

 

 

Edit: Hva er det med Chica og hodet? http://i34.tinypic.com/2qbd6ih.gif

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

På tide med litt karakterer!

 

Edwin 4 - Selv om han var sjanseløs på målet så slipper han den eneste sjansen Stoke kom til. Syntes heller ikke han hjelper midtstopperne i feltet og holdt på å drite seg ut når han forerte Delap ballen på åpent mål. En bedre spiller hadde satt den. To dårlig kamper av Edwin nå.

 

Neville 6 - Burde ha blitt utvist og er helt idiot når han feier ned Etherington. Men ellers var han faktisk god spør dere meg. Pasningssikker og tøff i duellene. Bra at han ble byttet ut, men svakt man-management av Fergie å "drite ut" Neville på den måten.

Vidic 9+ - Maskin. Årsbeste.

Rio 9 - Maksin 2

Oshea 1- - Fyfaen så dårlig, noe av det verste jeg har sett i en United trøye. Hvor mange upressede feilpassninger hadde fyren? Faen meg uhørt.

Brown 6 - Godt inntreden.

 

Evra 6 - Skaper skremmende lite til å spille så bra.

Fletcher 5+ - Løper jo, men skaper ikke en dritt.

Scholes 7 - Mister ballen på 1-1, utilgivelig, men ellers gjør han en kvalitetsmatch.

Nani 6- - Litt under pari til portugiseren å være.

Carrick - Litt svakt innhopp.

Obertan -

 

Berbatov 8 - Jobber godt og skaper mye. Sovner litt i perioder, men han får nada hjelp fra midtbanen.

Hernandez 9 - Målmaskinen vår. Spiller en god kamp og er full av selvtillit. Rooney who?

 

Red Army 10

Lenke til kommentar

Jeg elsker samspillet mellom Nani og Berba.

 

No doubt. Gleder meg til godguttene hver kamp. Det defensive nødvendige jobbinga til Berba og Nani i dag var gåsehud. Årsverste av Nani i mine øyne, men allikevel til 6 av 10 ca for meg. Blitt en klassespiller.

 

Møkkakjedelig kamp.

 

Tvert i mot. Satt med kjæresten og så hele kampen (som ikke har sett en fotballkamp siden Italia vant VM) og hu var super tip-toe hele andre omgang. Kan ikke huske sist jeg kjeda meg under en Utd-kamp. Preseason inkludert. At vi ikke spiller 5-a-side på Brittania burde ikke komme som en overraskelse på noen.

 

Chicharito :love: Jeg er bare fornøyd, tilfreds, glad. 3 poeng finally!

Endret av Alastor
fikset dobbeltpost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...