Gå til innhold

PL: 24.10.10 Man City v Arsenal, CoMS


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke lenge igjen nå. Gleder meg som en unge, har ordentlig trua! Hvilken dag det ville blitt om Stoke scoret en eller to mot slutten, for så å vinne mot money-money på bortebane!

 

Come on you Gunners!

 

Edit: 1-1 Stoke - United, måtte Gud være med oss!

Edit 2: Jeg satt med følelsen i snaue 3 minutter :(

Endret av Elastico
Lenke til kommentar

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Johan Djourou - Sébastien Squillaci - Gaël Clichy

Cesc Fàbregas - Alex Song - Abou Diaby

Samir Nasri - Marouane Chamakh - Andrey Arshavin

 

He's 5'4

He's 5'4

We've got Arshavin

FUCK Adebayor!

 

Jess, Sagna tilbake! Viktig!

 

Skeptisk til DJ og Squid mot Tevez.

 

Edit: Jævla united :(

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

6 plass etter 9 serierunder. WBA foran oss. Ikke bra. Ikke bra i det hele tatt.

Vent til etter kampen før du trekker den konkusjonen. Vi har spilt 8 kamper.

 

Vinner Arsenal i dag så skal jeg stikke på Highbury på neste hjemmekamp og spandere en runde på alle som er der.

 

EDIT:

Manchester City

 

Hart, Richards, Boyata, Kompany, Boateng, De Jong, Barry, Yaya Toure, Milner, Silva, Tevez

 

Subs: Coming Soon

 

Arsenal

 

Fabianski, Sagna, Squillaci, Djourou, Clichy, Song, Denilson, Fabregas, Arshavin, Nasri, Chamakh

 

Subs: Coming Soon

 

Meget sterkt City lag. Dette blir vanskelig

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker ikke at Diaby ikke er med. Gibbs burde ha startet. Ellers et sterkt lag. Walcott og Bendtner kan bli viktige mot slutten.

 

Dette klarer vi!

 

Helt enig med deg. Nesten sjokkerende at ikke vår formsterke Diaby starter, men Clichy er jeg enig i. Han bør starte, mye pga rutine. Synes det er synd han ikke får hjelp av Rosicky, men men.

Lenke til kommentar

Liker ikke at Diaby ikke er med. Gibbs burde ha startet. Ellers et sterkt lag. Walcott og Bendtner kan bli viktige mot slutten.

 

Dette klarer vi!

 

Helt enig med deg. Nesten sjokkerende at ikke vår formsterke Diaby starter, men Clichy er jeg enig i. Han bør starte, mye pga rutine. Synes det er synd han ikke får hjelp av Rosicky, men men.

 

Diaby er skadet så det er en god grunn til at han ikke starter =)

Lenke til kommentar

Liker ikke at Diaby ikke er med. Gibbs burde ha startet. Ellers et sterkt lag. Walcott og Bendtner kan bli viktige mot slutten.

 

Dette klarer vi!

 

Helt enig med deg. Nesten sjokkerende at ikke vår formsterke Diaby starter, men Clichy er jeg enig i. Han bør starte, mye pga rutine. Synes det er synd han ikke får hjelp av Rosicky, men men.

 

Diaby er skadet så det er en god grunn til at han ikke starter =)

 

Så den nå, beklager! Men om det hadde vært tilfelle, da hadde jeg begynt å lure, fortsatt :thumbup:

Lenke til kommentar

Liker ikke at Diaby ikke er med. Gibbs burde ha startet. Ellers et sterkt lag. Walcott og Bendtner kan bli viktige mot slutten.

 

Dette klarer vi!

 

Helt enig med deg. Nesten sjokkerende at ikke vår formsterke Diaby starter, men Clichy er jeg enig i. Han bør starte, mye pga rutine. Synes det er synd han ikke får hjelp av Rosicky, men men.

 

Diaby er skadet så det er en god grunn til at han ikke starter =)

 

Så den nå, beklager! Men om det hadde vært tilfelle, da hadde jeg begynt å lure, fortsatt :thumbup:

 

Det er sant. Foretrekker Diaby over Denilson any day of the week.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...