Gå til innhold

PL: 24.10.10 Man City v Arsenal, CoMS


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke sikker på om jeg er enig i med deg Urmaker. Bendtner var foran både Kompany, Bridge og den siste City spilleren på vei hjem. Om ikke Hart hadde gått ut ville Bendter hatt mye mye mer rom å gå i, da måtte evt. Bridge ha støtet, og da ville enten Bendtner kunne scoret alene med keeper eller spilt Walcott som kom på åpent mål. Derfor mener jeg ikke at det er en feilvurdering av Hart, snarere tvert imot.

Lenke til kommentar

Jeg er klar over at han kommer alene mot mål, og jeg er enig i at det ville kunnet gitt mer rom for å evt spille fri en Walcott. Spør du meg er Bendtner for langt ut på sida med for lite forsprang for at keeperen skal trenge å komme ut. Det er en massiv sjanse å ta av keeperen - situasjonen ville vært kunne blitt averget som en vanlig 2 mot 3, spør du meg. Uansett, bra gjort av Bendtner som leser keeperen godt i avslutningen.

Lenke til kommentar

At Hart må ta et valg er helt åpenbart, så klart. Men ingen av de 3 forsvarsspillerne til City hadde tatt igjen Bendtner om ikke Hart hadde kommet ut. Isåfall måtte det ha vært Wayne Bridge, som da måtte sluppet Walcott på blank goal. Hart kunne kanskje avventa litt, men står på at det ikke var noen dårlig løsning, og at valget han tok verken var bedre eller dårligere enn noe annet. Men for all del, en flott kontring og avslutning av Arsenal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...