Gå til innhold

Undersøkelse! Ta del i den! Få sjansen til å vinne et av de første produktene.


fve004

Flexible Ub  

44 stemmer

  1. 1. Har du noen gang hørt om en sammenleggbar flaske?

  2. 2. Har du noen gang følt at du absolutt ikke får plass til flasken din, for eksempel i vesken din? Treningsbagen din? Sekken din?

  3. 3. Hadde du vært interessert i en sånn flaske?

  4. 4. Hvis du hadde hatt valget mellom en vanlig flaske eller våres flaske som tar betydelig mindre plass, hva hadde du valgt da? Tenk på miljøet.



Anbefalte innlegg

Vårt konsept er å skape et nyvinnende produkt innenfor drikkeflasker.

En sammenleggbar flaske som inneholder over en halvliter når den er full, og tar veldig liten plass når den er tom.

Dette gir mange forskjellige nye muligheter, som for eksempel transportere mange flere flasker om gangen; som gjør at vi sparer miljøet.

 

Vi trekker en vinner som får det første ferdige produktet i posten.

Takk for svar!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser absolutt logikken i produktet deres, og tror det finnes et marked for et slikt produkt.

Men jeg har et spørsmål. Skal flasken selges alene, eller på samme måte som f.eks en Cola-flaske nå?

 

 

Vi har faktisk ikke kommet så langt.

Det kan godt være vi selger det enkeltvis, mens det er veldig sannsynlig vi prøver å få avtale med et stort selskap som selger leskedrikker e.l.

 

Kommer tilbake til dette senere.

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Virker som man må svare sammenleggbar på siste, da dere er så opptatt av miljøet. Hadde det ikke stått tenk på miljøet der hadde jeg valgt vanlig flaske.

 

Fint:)

 

Virker veldig spennende, men virker ikke egentlig som dere vet hvordan ideen skal utføres. hadde vært greit med noen skisser :)

 

 

Det kommer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...