Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jeg stygg fitte?...


Gjest Jente 18år

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 18år

jeg har veldig komplekser når det kommer til hvordan jeg ser ut der nede... Jeg tror også det er hovedgrunnen til at jeg fortsatt er jomfru, jeg er redd for å få dårlig tilbakemeldinger.. Ikke det at jeg ikke har hatt sjansen til å ha sex! Er nokså flørtete av meg, og glad i den oppmerksomheten jeg får fra gutter:-)

 

Leste for en stund siden på en side hvor gutter skulle stemme om de likte "innie" eller "outie" fitte, etter da fikk jeg helt fnatt. Så og si alle guttene stemte for innie og at jenter med synlige indre kjønnslepper og klitoris var ekle! Jeg har selv en ganske stor klitoris og rundt 1-2cm lange indre kjønnslepper.. syns også selv at innie fitter er MYE penere enn outie (det jeg har). Har vurdert og opperere meg slik at jeg får mine indre kjønnslepper, men det har jeg så klart ikke råd til i en alder av 18år. Er det veldig unormalt med store indre kjønnslepper og tydelig klitoris?? Er det sånn at en gutt aldri kommer til å ville fks slikke meg pga utseende mitt der nede??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si uten bilde ;)

 

Men for å være alvorlig. Om gutten ikke vil fordi han synes akkurat den delen av deg ser 'ekkel' ut så er det vel like greit at du ikke ente opp med ham. Nå skal det sies at uansett utsende før akten så ser det ganske annerledes ut etterpå der ned.

 

Så lenge du er varm, våt nok og passe trang så vil nok ingen klage. (og det finnes ting du/dere kan gjøre som du ikke er det)

 

Tenk enkelt på det. Du vil møte to typer gutter som vil ha sex med deg. De som liker deg, og de som bare vil ha sex. Hvis de bare vil ha sex så stopper de nok ikke pga utsende, og om de liker deg så lar de ikke noe slikt komme i veien :)

Lenke til kommentar

Tror nok for oss gutter generelt så har det fint lite å si. Noen sier at de bare vil ha jenter med såkalt "Cameltoe/Bollemus", mens andre vil ha noe annet. Det er greit nok hva de sier de vil ha, men 95% av alle gutter har vel egentlig en faktor som sier at det har ikke noe å si for dem. Det du tenker er nett det samme som mange gutter tenker seg i mellom anngående størrelsen på sitt eget utstyr og det samme gjelder der, det har fint lite å si så lenge man vet hvordan man skal bruke det og at man har tillitt til seg selv :)

 

Ergo; Du har fint lite å bekymre deg for :)

Endret av TheHawk
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er andre ting som kan være verdt å være oppmerksom på, enn utseende på vaginalåpningen.

 

Personlig hygiene, råd bruk produkter som ikke ødelegger pH-balanse.

 

Utflod, soppinfeksjoner, mensen for det var det jeg kom på i farten.

Vær også forsiktig med å overdrive når du barberer deg nedentil, dersom det skulle bli aktuellt å prøve. Fordi når du kutter av håret, så kan du risikere at det krøller seg og vokser videre ned inn i hårsekken, og da får du gjerne en ekkel infeksjon i hårsekken/-ene. Hår gir også en naturlig reduksjon av friksjon, så om du er helt glattbarbert, så vil jeg anbefale å bruke glidemiddel ved samleie.

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner hvordan du har det. Tenker akkurat det samme om min, bare jeg har den såkalte "bollemus"

 

Jeg tenker egentlig litt sånn at liker de oss ikke for hvordan vi er, er de ikke god nok for oss :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...