Gå til innhold

Saksøker Starcraft II-hackere (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kan virkelig Starcraft2 spilles "offline" da? Trodde du måtte koble deg til Battle.net for i det hele tatt kunne foreta deg noe som helst? hmm.gif

 

Det kan du! Veit ikkje om det er ein offlinemode-knapp eller noko, men om du ikkje lenger er kopla på internett kan du likevel spele single. Eventuelt kan du velge "Play as guest" når du skal logge inn, då blir multiplayer og achievements slått av, men kan ikkje garantere at ingenting du foretar deg blir registrert på b.net.

Lenke til kommentar

OT: En EULA for et spill som ikke er skrevet i forhold norsk lov står seg ikke i forhold til norsk lov. Selv i USA er dette med EULA et omstridt tema. I mange tilfeller er de regelrett lovstridige. Til de som påstår at en EULA er bindende: En avtale er ikke bindende dersom den er lovstridig.

 

Tilbake til det som er kjernen i denne artikkelen. Er det greit at Activision-Blizzard bruker det amerikanske rettsystemet for å kjeppjage en gjeng ubetydelige hackere? Det koster millioner å kjøre slike saker. Hvor mye tjener de tre på jukseprogrammene sine? Nei, jeg skulle ønske Blizzard heller brukte pengene på support. Der har de ifølge egne forumbrukere mye å ta igjen.

 

Denne har vært en gjenganger for mange.

Bruker: Jeg får ikke logget meg på Battlenet-kontoen min.

Blizzard: Logg deg på forumet og lag en support post.

Bruker: Leste dere hva jeg skrev? Jeg får ikke logget meg på kontoen min. Det inkluderer support forumet deres.

Lenke til kommentar
Det koster millioner å kjøre slike saker. Hvor mye tjener de tre på jukseprogrammene sine? Nei, jeg skulle ønske Blizzard heller brukte pengene på support. Der har de ifølge egne forumbrukere mye å ta igjen.

Hackerne har nok tjent veldig lite på å selge hackene. Men problemet her er den potensielle skaden de kan gjøre dersom hacks blir et problem i SC2 ladderen. Og spesielt med tanke på at SC2 så smått begynner å ta over for SC1 som top esport i sør korea. Så Blizzard kommer til å tjene tilbake disse pengene og vell så de om dette hjelper med å holde spillet seriøst og hackfritt.

 

Og som med de fleste moderne spill er det mange som opplever problemer. Men jeg kan ikke si at blizzard support er noe særlig mye dårligere eller bedre en andre spill med tanke på det.

Lenke til kommentar

For å klarere opp litt her. Man må være online for å spille SC2.

Jeg forstår fullt at blizzard velger å gi perm ban til cheatere, cheats hører ikke hjemme i spill.

Det mange ikke tenker på, er at cheats og third-ware programmer gjør at serverne blir ustabile og krasjer.

Dette koster MYE penger.

Lenke til kommentar

For å klarere opp litt her. Man må være online for å spille SC2.

 

Når du klarerer ting bør det stemme ;) På skjermen framfor meg no står det:

 

You are in offline mode.

Online multiplayer and Achievements are not available while playing offline. Connect to Battle.net to access these features.

 

Eg kan no fint spele campaign eller custom games.

 

For å gjere dette starta eg SC2, loggar meg på kontoen min og koblar maskina av internett. Etter ei stund står det at spelet ikkje får kontakt med b.net og vi får valet om å spele offline. Det er litt tungvint ja, men det går fint om ein absolutt har lyst.

Lenke til kommentar

Dere som argumentere for cheats i offline version. HVA skal dere med dem? å runde campaign i easy more krever null innsats, og det er alt du trenger for å få med deg historien.

 

Allt annet i singleplayer skilltests og øvelser for å gjøre deg til en bedree spiller, så det er gidd å jukse i det??

 

 

De som jukser i single player gjør det for å få achievements. Det er ikke noen annen grunn til at noen skulle bruke cheats.

Lenke til kommentar

Håper de skaper en presidens (eller hva det heter) ved å vinne i gjennom med disse søksmålene. Håper de får bukt med de som offentlig formidler hacks til diverse spill. Noen kommer sikkert til å lage cheats selv, men det som er viktigst er at det ikke gjøres tilgjengelig for almuen.

 

Det er en grunn til at jeg ikke lenger spiller MW2.

 

Callofdutyhacks.com, eat shit...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...