Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Hvem" og "hvordan" om ting på denne måten er ganske uforståelig for folk utenfor østlandet vil jeg tro. Det er en for for slaureslang... (bergensutrykk, hvordan oversetter man slaur?) Litt sånn skoleelev som sitter med beina på bordet på bakerste rad og tygger tyggis, har på caps og følger minst mulig med i timen.

Lenke til kommentar
har chess syns det er bra men hadde store problemer på starten,bestilte conect men hver måned fikk jeg at jeg hadde business ringte hver gang jada skal fikse ikke betal regninga men noen dager etter hadde sperret telefonen min og jeg ringte hvorfor? hu sa jeg ikke hadde betalt regninga så forklarte jeg det, greit dama sa hu skulle fikse det,klarte hun det? neida :evil: etter fem tlf samtaler klarte endelig bergenser kjeringa å fikse det.

Ganske dårlig spør du meg hadde epost bekreftelse hadde ejg hadde bestilt conect ikke busines.

Men nå er alt bra :smile:

 

swear.gif

 

slaur er nok et svært typisk bergens-ord, på lik linje med tjuagutt og denslags. for meg er det synonymt med en gutt/ung mann som først og fremst går kledd som en boms. Det kan også være den tidligere nevnte tyggis-smattende, likegyldige personen, som om ti-tyve år kommer til å henge under puddefjordsbroen sammen med Piddien og Bønnien.

Lenke til kommentar
NiTro"]Da var det CPU'en som var dødd på seg..
Dette er typiske fjortis-uttrykk som får meg til å bli relativt irritert. Men fyren hadde jo et ganske TØFT nick, da.

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

"Tøft" nick du og(legg merke til riktig uthevning, BBCode og ikke Caps):lol::yes:

 

Dere er noen veldig selvgode sutrete mammadalter som ikke har annet å klage over, så lenge dere forstår det er det vel greit?

 

Det jeg prøver og si er at dere kan slutte med flaming av "stakkarer" med skrivefeil... :yes: :wink:

 

 

(Jeg synes at det burde være lik straff for å flame en moderator som en vanelig bruker).

Lenke til kommentar
NiTro"]Da var det CPU'en som var dødd på seg..
Dette er typiske fjortis-uttrykk som får meg til å bli relativt irritert. Men fyren hadde jo et ganske TØFT nick, da.

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

"Tøft" nick du og(legg merke til riktig uthevning, BBCode og ikke Caps):lol::yes:

 

Dere er noen veldig selvgode sutrete mammadalter som ikke har annet å klage over, så lenge dere forstår det er det vel greit?

 

Det jeg prøver og si er at dere kan slutte med flaming av "stakkarer" med skrivefeil... :yes: :wink:

 

 

(Jeg synes at det burde være lik straff for å flame en moderator som en vanelig bruker).

 

Pfft, de fortjener flaming når de er hjernedøde og ødelegger språket vårt.

Lenke til kommentar
Det kan jeg alltids overholde. Flaming av alle de hjernedøde hagenissene på forumet derimot.. det nyter jeg for mye til å kutte ut.

:lol:

 

 

Og btw: Vi må få lov å flame de, men hvor vidt det er flaming når de ikke leser det selv, er jeg litt usikker på.

 

Er derimot enig i at flaming av moderatorer kontra vanlige brukere skulle hatt samme straff...

 

Men slik er det ikke i dagens samfunn. Bare tenk på forskjellen på å slå ned en politi/militær eller andre "store" navn i staten og på å slå ned en vanlig fyr på byen en kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...