Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropos "smartinger" (og jeg beklager denne avsporingen), jeg kjenner at jeg må få dette ut:

 

bruker google de her på ordentlig eller? har sett den forandre seg før..

 

..hentet fra denne tråden.

 

Jeg kan vel kanskje rettferdiggjøre dette innlegget med å henvise til diverse skrivefeil i tråden, men spørsmålet jeg siterer er så lavpannet at det fortjener plassen uansett.

 

Tro om en eventuell tråd dedisert teite innlegg ville slippe unna moderatorene..? Kanskje jeg skal opprette en, og så se hva som skjer? Nja, det er vel egentlig et dårlig forslag - den ville sannsynligvis blitt så stappfull med edder og galle fra min side at jeg ville blitt utestengt. Men det hadde gjort meg til et mer harmonisk menneske.

Tror jeg :)

Lenke til kommentar
Tro om en eventuell tråd dedisert teite innlegg ville slippe unna moderatorene..? Kanskje jeg skal opprette en, og så se hva som skjer? Nja, det er vel egentlig et dårlig forslag - den ville sannsynligvis blitt så stappfull med edder og galle fra min side at jeg ville blitt utestengt. Men det hadde gjort meg til et mer harmonisk menneske.

Tror jeg :)

 

det er bare en måte å finne det ut på. man lever bare én gang. den som intet våger, intet vinner. osv, osv.

 

jeg ville nok blitt en fast poster.. har vært inne på samme tanken før. :)

Lenke til kommentar
Tro om en eventuell tråd dedisert teite innlegg ville slippe unna moderatorene..? Kanskje jeg skal opprette en, og så se hva som skjer? Nja, det er vel egentlig et dårlig forslag - den ville sannsynligvis blitt så stappfull med edder og galle fra min side at jeg ville blitt utestengt. Men det hadde gjort meg til et mer harmonisk menneske.

Tror jeg :)

 

Det heter vel eder, gjør det ikke :wink: ?

 

Edit: Trengte ikke hele sitatet...

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Folk som irriterer seg over skrivefeil må ha et mindreverdighetskompleks. :roll:

 

jada, jada. husj ut med deg, frøken dings. mener du sånt, er du i feil tråd.

Jeg skjønner at innlegg med horder av skrivefeil kan irritere, men du trenger ikke lese innleggene med forstørrelsesglass heller da! Se heller på hva folk SKRIVER, enn HVORDAN de skriver det.

 

Noe som er irriterende er når folk prøver å leke smarte ved å komme med fremmedord som de attpåtil staver feil :x

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at innlegg med horder av skrivefeil kan irritere, men du trenger ikke lese innleggene med forstørrelsesglass heller da! Se heller på hva folk SKRIVER, enn HVORDAN de skriver det.

 

hva, og bare sitte stille og se på at språket forfaller? nei, vet du hva.

 

Noe som er irriterende er når folk prøver å leke smarte ved å komme med fremmedord som de attpåtil staver feil :x

 

fjern 'prøver å leke smarte ved å komme med fremmedord som de attpåtil', så er jeg 100% enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...