Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ja, er enig. Det ordtaket er irriterendet.

Skrevet

........

Jeg er ikke en idiot, SELVFØLGELIG GJORDE HAN DET MED VILJE. Jeg understreket bare enda mer hvor utrolig teit det er å bruke "Hvordan" istedenfor "Hvilken".

Skrevet

........

Jeg er ikke en idiot, SELVFØLGELIG GJORDE HAN DET MED VILJE. Jeg understreket bare enda mer hvor utrolig teit det er å bruke "Hvordan" istedenfor "Hvilken".

98317-1.jpg

Ro ro ro din båt.....

Denne irriterer meg:

post-209260-0-46843800-1296306255_thumb.jpg

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke at de muslimene som reklamerer for det ikke kan norsk. Bortsett fra det er det en helt OK kampanje, men seriøst, lær dere å snakke først.

Skrevet

At jeg hadde kalkulatoren innstilt på radianer når jeg gjorde fysikk :) Skjønte ikke det for en ganske god stund etterpå: sjekket oppgaven flere ganger, men fikk likevel feil svar, helt til jeg skjønte hva som var galt :whistle:

Skrevet

At jeg hadde kalkulatoren innstilt på radianer når jeg gjorde fysikk :) Skjønte ikke det for en ganske god stund etterpå: sjekket oppgaven flere ganger, men fikk likevel feil svar, helt til jeg skjønte hva som var galt :whistle:

Moorn! På en lørdagskveld? :p

Flere helger har jeg bare sullet bort for meg selv, ikke fått vært noe sosial i det hele tatt! :( Men NESTE HELG!, da blir det fest og da skal jeg feste så hardt atte fytte faaaaen!

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00847/Tommy_P_847558q.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...