Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte og sette ut papp dunken ved veien i går.

Så nå har jeg full dunk i en måned før det blir tømming igjen.

Lite sortering for meg denne måneden da, må kaste papp i restavfall nå.

Har ikke åpne miljøstasjoner? Her jeg bor er det åpent, gratis søppelretur hver tirsdag og torsdag. Hver jul må vi innom en tur med en ekstra sekk med restavfall og papiravfall. Gratis å levere.

Ingenting slik her i kommunen.

Hver bolig/adresse fikk også nylig utdelt glass/metal dunk.

Alle slike som stod offentlig er fjernet nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratis å levere det som gjenvinnes her og impregnert trevarer

Restavfall/blandet må en betale for

Bruker stort sett ikke papirdunken da jeg synes det er lettere å levere på mottaket noen ganger i året

Skrevet

At jeg hver uke på Spotify får flere russelåter på Discover Weekly-lista mi, selv om jeg aldri hører på russelåter. Gi meg noe ordentlige saker!

• Liker 5
Skrevet

At jeg hver uke på Spotify får flere russelåter på Discover Weekly-lista mi, selv om jeg aldri hører på russelåter. Gi meg noe ordentlige saker!

Den følelsen når du vil ha litt variasjon men har hørt på altfor mye power metal..

Gjest Slettet-3RYwwc
Skrevet

Vil du heller at karen skal gå i bare tights så du blir forvirret av rævva hans?

Skrevet

Når man sier "ah jeg er sykt sliten i dag" så kommer en fyr med unger og stikker fram hodet, "du vet ikke hva sliten betyr, bare vent til du får unger"

Så sier jeg "ok men da skal jeg aldri ha kids"

Da kommer den klassiske "en dag er det din tur, bare vent"

• Liker 2
Skrevet

Folk som klager til meg pga. jobben, at de må opp tidlig hver dag og at de er sliten etter jobb når jeg (som sliter med å få fast jobb) kunne ha drept for den jobben.

• Liker 2
Skrevet

Hae hørt det med barn selv. Artig at folk med barn mener de har mer rett til å være sliten enn andre mennesker. Er vel ofte slik at det var en bevisst handling å få barn, hjelper ikke å klage etterpå da.

• Liker 3
Skrevet

Åh ha barn er kult, men når barn er syke er det mye bekymring, slitsomt og som foreldre blir man urolig for barnet. Er blitt mer trygt når barnet blir eldre..

Det er ikke slitsomt å ha barn. Kanskje babyer er litt slitsomt, men jeg synes ikke det.

Gruer meg mer til barna blir ungdom..

Skrevet

Nyttårsfeiring.

Feire hva, et nytt år starter?

Har skjedd tusenvis av ganger før, og skjer vell tusenvis til om ikke verden går i dass snart.

Meh.

Hva slags logikk er egentlig dette? Da kan vi jo slutte å feire jul og bursdager også, siden det også har skjedd tusenvis av ganger før.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nyttårsfeiring.

Feire hva, et nytt år starter?

Har skjedd tusenvis av ganger før, og skjer vell tusenvis til om ikke verden går i dass snart.

Meh.

Hva slags logikk er egentlig dette? Da kan vi jo slutte å feire jul og bursdager også, siden det også har skjedd tusenvis av ganger før.

Ja hvorfor ikke. 

Endret av Skogslik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...