Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg si, det er ingenting her i livet som tilfredsstiller meg like mye som det å ha flere kontoer på diskusjon for å poste tullball. Jeg elsker også å bruke proxy og den slags for å unngå ban for å gjøre dette. Jeg er god med datamaskiner og sånn og gjør dette lett på min Linux rigg.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag er det den store søskendagen!

Kopier om du er den mest skikkelige av dine søsken. Får den stå i fred uten at ( Alle ) dine søsken protesterer skylder de deg 6 julebrus og en megastor pose med smågodt.

• Liker 1
Skrevet

Kverulering: hvordan skal de vite hva de skal sende deg da? :p Noen steder tilbyr sikkert ekspresslevering over natta om du har penger nok til det. ;)

Skrevet

Velkommen til religiøse land.

Tyrkia er egentlig ganske sekularisert, greit nok at de ligger noen år bak oss i Norge, men sammenlignet med hvordan dette hadde gått i f.eks Persia eller Pakistan så er det der absolutt ingenting.

Skrevet

Ja, Tyrkia begynner å bli litt som USA, bare omvendt. I det siste har de begynt å tillate kyssing, klining og seksualitet på åpen TV, men fornærmelser og blasfemi basert på humor og satire slås det hardt ned på.

Skrevet

Den nye layouten til YouTube..... Satans piss.

Ja, skjønner ikke hvorfor de må ødelegge noe som fungerer. Hvorfor i huleste helvete har de satt alt til venstre på skjermen? Må ha midtstilling ffs!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...